۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۴

سرمربی تیم گیتی پسند:

رقابت در لیگ برتر والیبال سخت است/ طولانی شدن لیگ به نفع همه است

رقابت در لیگ برتر والیبال سخت است/ طولانی شدن لیگ به نفع همه است

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با بیان این که طولانی شدن لیگ به نفع همه است، گفت: رقابت در لیگ برتر والیبال امسال زیاد است و بازیکنان در تمامی تیم‌ها پخش شدند و بازی‌های سختی پیش رو داریم.

سید سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم گیتی پسند و بازی مقابل فولاد سیرجان گفت: تیم شرایط خوبی دارد. چند بازیکن مصدومیت داشتند که خدا را شکر الان بهبود پیدا کردند و در بازی با امروز (چهارشنبه) تیم را همراهی می‌کنند. بازی مقابل فولاد سیرجان شرایط خاص خودش را دارد. این تیم یارگیری خوبی داشته و بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب تیم دارد. جدال تیم‌های بالانشین هم همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است به خصوص اینکه هفته‌های پایانی لیگ را داریم. به همین خاطر در بازی امروز مقابل فولاد سیرجان با همه توان به میدان خواهیم رفت.

وی گفت: در بازی امروز باید کم اشتباه ظاهر شویم و از همه فرصت‌ها استفاده کنیم. قاعدتاً تیمی برنده میدان خواهد بود که با همه توان به میدان برود و بتواند از تمام فرصت‌ها استفاده کند. در هفته‌ای که گذشت تمرینات لازم را انجام دادیم تا نتیجه بازی به نفع گیتی‌پسند رقم بخورد. در بازی قبل مقابل ایفاسرام اردکان شکست خوردیم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در این دیدار برنده میدان شویم.

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در مورد کیفیت لیگ والیبال امسال عنوان کرد: تیم ما در چند بازی اخیر بازی‌های بدون باخت داشته امیدوارم در این هفته‌های پایانی هم بتوانیم بدون باخت از بازی بیرون بیاییم. امسال رقابت در لیگ بسیار زیاد است، بازیکنان در تمامی تیم‌ها پخش شدند و بازی‌ها سنگین است. در لیگ امسال تنها دو یا سه تیم عرضه اندام نمی‌کنند اما اکثر تیم‌ها شرایط خوبی دارند. به همین خاطر لیگ امسال کیفیت قابل قبولی دارد.

وی در مورد شرایط داوری در لیگ امسال گفت: به نظرم داوری‌ها خوب بود، البته گاهی اوقات گلایه‌هایی هم مطرح می‌شد اما در کل می‌توان به قضاوت داوران در لیگ امسال نمره قابل قبولی داد. ضمن اینکه امسال شرایط لیگ کمی متفاوت است، تماشاگران در سال‌ها حضور دارند و طبیعی است که هر تصمیم داور ممکن است با اعتراض تماشاگران همراه باشد. اما در کل به نظرم داوران خوبی داریم و خدا را شکر قضاوت‌های خوبی هم در لیگ داشتند.

عقیلی در واکنش به برخی انتقادها در مورد طولانی بودن لیگ امسال اظهارداشت: اتفاقاً به عقیده من طولانی بودن مسابقات لیگ امسال به نفع ملی‌پوشان والیبال است. لیگ ملت‌ها و المپیک پیش رو است و هر چقدر بازیکنان در کوران مسابقات باشند به نفع آن‌هاست. بعد از مسابقات لیگ سطح آمادگی بازیکنان افت می‌کند و به همین خاطر لیگ امسال طولانی شده تا ملی‌پوشان بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند. به نظرم با توجه به این شرایط طولانی بودن لیگ منطقی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه تیم گیتی پسند اصفهان که در رده دوم جدول قرار دارد به مصاف تیم فولاد سیرجان خواهد رفت.

کد خبر 5965082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha