۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی؛

پویش «یلدای مهربانی» در پارس آباد اجرا می‎‌شود

پویش «یلدای مهربانی» در پارس آباد اجرا می‎‌شود

پارس آباد - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد گفت: پویش «یلدای مهربانی» با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند و تحت حمایت در شهرستان پارس آباد اجرا می شود.

ظاهر وطن خواه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شب یلدا فرصتی برای تقسیم شادی‌ها است و در طولانی‌ترین شب سال ایتام و نیازمندان را فراموش نکنیم، اظهار کرد: هدف از برگزاری پویش «یلدای مهربانی» اینکه در طولانی‌ترین شب سال شادی را به خانه نیازمندان هدیه ببریم.

وی گفت: نیکوکاران و حامیان ایتام و نیازمندان برای واریز هدیه، تهیه سبد غذایی، آجیل و میوه شب یلدا می‌توانند همچون سال‌های پیش دوباره شرکت کرده و ایتام را هم سفره خود کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد ادامه داد: مردم پارس آباد می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود مراجعه و کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وطن خواه با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران پارس آباد همیشه دست نیازمندان این شهرستان را گرفته و به یاری آنان شتافته اند، افزود: خیران با کمک خود به نیازمندان خیر دنیا و آخرت را برای خود میخرند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت‌های همیشگی خیران و مردم شهرستان پارس آباد عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد بیان کرد: خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۳۶۶ به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد واریز کنند.

وطن خواه تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد تعداد ۳ هزار و ۶۸۹ خانوار و بالغ بر ۸ هزار و ۵۷۲ نفر تحت پوشش هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

کد خبر 5966393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha