۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۱

دکه نشریات؛

«فکه» جدید منتشر شد/فلسطین را آزاد کنید

«فکه» جدید منتشر شد/فلسطین را آزاد کنید

دویست و چهل و هفتمین ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه ویژه آذر ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دویست و چهل و هفتمین ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه به تازگی ویژه آذر ۱۴۰۲ منتشر شده است.

مطالب فلسطین را آزاد کنید، بسیجی به وسعت دنیا، طرحی برای دنیا و دنیای آینده؛ دنیای فلسطین به ترتیب نوشته علی حسین پور، زهرا عابدی، زهره علی عسگری و فتح الله نادعلی در بخش خرده یادداشت این مجله چاپ شده اند.

در قسمت دور نما این نشریه هم مقالاتی درباره ضربه‌های آمریکا به ملت ایران، ضربه ایران به آمریکا در ۱۳ آبان، وظیفه امروز جوانان، مشکل ما با آمریکا، دروغ بزرگ و طراحی‌های سفارت آمریکا علیه ایران، فهم ریشه‌ای موضوع دشمنی آمریکا با ایران و ... منتشر شده اند.

روادید بخش دیگر دویست و چهل و هفتمین نشریه فکه است که با داستانی از انقلاب با عنوان «آقای مجریه» نوشته محمد گرشاسبی شروع می‌شود. در ادامه این بخش فتح الله نادعلی به واکاوی و تبیین برخی از چالش‌های ملت و نظام از آغاز تاکنون پرداخته است. سرگذشت شهید مسعود علی محمدی با عنوان‌های مسجد محله محله، مینی بوس مدرسه، ماه عسل، اون دنیا، روسیه، قیطریه و سازمان انرژی اتمی توسط حسین علوی نگاشته شده است.

نفیسه نجفی با عنوان «حق مروارید این نبود؛ صدف‌ها نباید فراموش شوند» کم کاری‌های پیرامون حجاب را مورد نقد و بررسی قرار داده است. در مورد جایگاه ایران در منطقه غرب و آسیا در محور مقاومت این بخش توسط محسن نجفی صحبت شده است.

صندوقچه رازهای مگو و لبخند بزن برادر عنوان‌های قسمت حدیث عاشقی این شماره از نشریه فکه هستند. شهید مدافع حرم امیرلطفی پرونده ویژه در بخش مدافعان حریم دویست و چهل و هفتمین نشریه فکه است که عنوان «به وقت ۲۹ سالگی» را به خود اختصاص داده است. زهرا عابدی، زینب سادات سید احمدی، میثم راستاد، زینب خاکپور مروستی، عطیه علوی و سپیده صفا در این پرونده ویژه با مادر، برادر و دو نفر از همرزمان این شهید مدافع حرم به گفت‌وگو پرداخته اند.

فکه +، طعم پیروزی، مشاهد من البطوله که به زبان عربی نوشته شده و معرفی کتاب «خاتون قوماندان» هم مطالب پایانی این شماره نشریه فکه هستند.

کد خبر 5966637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha