۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

ویژه برنامه‌ سوگواری در کانون‌های منتخب مساجد اردبیل اجرا می‌شود

ویژه برنامه‌ سوگواری در کانون‌های منتخب مساجد اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه‌ عزاداری و سوگواری در کانون‌های منتخب مساجد اردبیل همزمان با سالروز حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می‌شود.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه ویژه برنامه‌های مختلف عزاداری و سوگواری در کانون‌های منتخب مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مجالس عزاداری و سوگواری و ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در سطح محلات از مهمترین برنامه‌های این ایام است، گفت: برپایی محافل انس با قرآن کریم، پایگاه‌های قرآنی و پاتوق‌های نوجوانان با محوریت موضوع ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نشست تخصصی سبک زندگی ایرانی - اسلامی با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در کانون‌های منتخب تخصصی خواهران، از دیگر برنامه‌های تربیتی و سیره شناسی با حضور فعالان کانون‌های مساجد خواهد بود.

آمون با اشاره به اینکه نصب پرچم‌های ایام فاطمیه و پشت نویسی ماشین‌ها در ایستگاه‌های صلواتی ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های بچه‌های مسجد است، ادامه داد: مشارکت در استقبال، تشییع و خاکسپاری ۹ شهید گمنام در سطح استان از دیگر برنامه‌های است که فعالان کانون‌های مساجد به صورت خاص به آن پرداخته‌اند و آئین‌های وداع با شهدا و شبی با شهدا را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 5966806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha