۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵

رییس میراث فرهنگی کاشان:

موافق راه‌اندازی پارکینگ‌های کوچک در بافت تاریخی کاشان هستیم

موافق راه‌اندازی پارکینگ‌های کوچک در بافت تاریخی کاشان هستیم

کاشان - رییس میراث فرهنگی کاشان گفت: موافق راه‌اندازی پارکینگ‌های کوچک در بافت تاریخی کاشان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دانایی نیا ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم منطقه فین احداث یک شبکه برای تردد آسان ساکنان منطقه به مرکز شهر است، اظهار داشت: احداث شبکه ۲۴ متری که منطقه فین کاشان را به مرکز شهر متصل می‌کند در کمیته کار شهرستان کار به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه با احداث این شبکه توسط شهرداری کاشان دسترسی مردم و ساکنین منطقه تسهیل پیدا می‌کند، ابراز داشت: این موضوع یک مطالبه جدی مردم فینین بود که شهرداری کاشان پیگیر این موضوع بود.

رئیس میراث فرهنگی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی انتقادها نسبت به تأسیس پارکینگ در بافت تاریخی کاشان گفت: با ایجاد پارکینگ‌های کوچک در بافت تاریخی موافقیم.

وی با اشاره به طرح پروژه زیارت سلطان امیر احمد (ع) افزود: میراث فرهنگی فقط با طرح توسعه صحن موافق است.

دانایی نیا با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بابت مرمت و احیای خانه بروجردی‌ها خاطرنشان کرد: در نظر داریم با در اختیار گرفتن زمین و بنای ساختمان در آن اداره میراث فرهنگی را به ساختمان جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه خانه بروجردی‌ها را پیشنهاد می‌دهیم که به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: البته این موضوع به شرط موافقت دستگاه‌های بالادستی امکانپذیر است.

کد خبر 5966945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha