۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه گیلان وسازمان بسیج مهندسین منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه گیلان وسازمان بسیج مهندسین منعقد شد

رشت- تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه گیلان و سازمان بسیج مهندسین سپاه قدس گیلان برای اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه گیلان و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه قدس گیلان به امضای فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان و محمدرضا عابدی محزون رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه قدس گیلان رسید.

این تفاهم نامه در راستای تعریف و انجام فعالیت‌های دانش بنیان و بهره گیری از ظرفیت مذکور به منظور ارتقای پاسخگویی به نیازهای استان، همکاری در توسعه و تبادل همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی، بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی گروه‌های پژوهشی، انجام پژوهش‌های کاربردی و بنیادی در حوزه‌های مدیریت ریسک، بحران و تاب آوری در برابر سوانح و سایر موارد منعقد شده است.

همچنین افزایش مشارکت اعضا بسیج مهندسین در انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی و آموزشی و همکاری و اجرای پایان نامه‌های کاربردی دوره‌های تحصیلات تکمیلی بر اساس قوانین و مقررات دانشگاه، برنامه ریزی و برگزاری رویدادهای آموزشی سمینارها دوره‌های تخصصی و کنفرانس‌های علمی کاربردی و تخصصی و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های علمی و پژوهشی و دوره‌های آموزشی با استفاده از امکانات طرفین از جمله مفاد این تفاهم نامه است.‌

کد خبر 5970838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha