مدیر کل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با مهر:

بانوان ایرانی عفیف ترین بانوان در سراسر عالم هستند

بانوان ایرانی عفیف ترین بانوان در سراسر عالم هستند

حجت الاسلام باقر بیک گفت: از همه عزیزانی که می‌توانند و توان کنشگری در رسانه دارند دعوت می‌کنم تا در این مهرواره شرکت کنند و از کنشگری‌های خیلی بزرگ تا کنشگری‌های خیلی مختصر را شاهد باشیم.

حجت الاسلام باقربیک مدیرکل شهرستان‌های تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر و سپاس از همه شرکت کنندگان در نخستین مهرواره بانور اظهار داشت: الحمدلله مهرواره‌ی با نور۱ با موفقیت نسبی خوبی سپری شد و قریب به سی و پنج هزار نفر در سراسر کشور در این مهرواره شرکت کردند.

وی ادامه داد: بنده به سهم خودم از کنشگران فرهنگی و خواهران عزیزی که در محله‌ها و در شهر و روستای خود مسائل مردم را حل و مشکلات محله را برطرف می‌کردند، سپاس‌گزاری می‌کنم؛ چرا که مهم‌ترین و ارزشمندترین عبادت در محضر پروردگار خدمت به خلق و خدمت به مردم است و این عزیزان خدمت‌گزارانی بودند که بی‌نام و نشان و بدون هیچ توقعی از حاکمیت، مسائل مردم را حل و مشکلاتشان را برطرف می‌کردند.

حجت الاسلام باقربیک با اشاره به برگزاری دومین مهرواره بانور خاطر نشان کرد: از همه عزیزانی که می‌توانند و توان کنشگری در رسانه دارند دعوت می‌کنم تا در این مهرواره شرکت کنند و از کنشگری‌های خیلی بزرگ و وسیع در سطح ملی تا کنشگری‌های خیلی مختصر حتی به‌اندازه‌ی لایک کردن یک امر خوب و یک نشر خوبی را در دومین مهرواره بانور شاهد باشیم.

وی بانوان ایرانی را که در این مرز و بوم زندگی می‌کنند، عفیف‌ترین و مؤمن‌ترین بانوان درسراسر عالم معرفی کرد و افزود: امیدواریم بانوان فرهیخته و عزیز ما در این مهرواره ورود کنند و کار را با نشر خوبی‌ها پیش ببرند و ان‌شاءالله شاهد یک مهرواره‌ی پرفروغ و باشکوهی باشیم.

مهرواره بانور پویشی ملی است برای قیام بانوان مسجدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی که نیاز به کنشگری این قشر وجود دارد. سال گذشته نخستین مهرواره بانور با رویکرد گره‌گشایی بانوان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد. مجموعاً در سراسر کشور بیش از ۳۳ هزار نفر شرکت کردند.

دومین مهرواره بانور از ۲۸ آبان ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده و تا ۱۳ دی‌ماه سال جاری و مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت؛ این دوره با رویکرد جهاد تبیین در حال برگزاری است. ضمن تولید محتوا برای کنشگران بانو، از آن‌ها خواسته شده تا که در قالب‌ها و بسترهای مختلف به این فریضه قطعی بپردازند.

تاکنون ۸۹ نفر از بانوان فعال تهرانی در دومین مهرواره بانور ثبت نام کرده‌اند؛ علاقه مندان و بانوان فعال برای شرکت در این مهرواره می‌توانند کلمه «بانور» را به سامانه ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ ارسال کنند.

کد خبر 5971881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha