۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مردم همواره باید از مسوولان مطالبه گری کنند

مردم همواره باید از مسوولان مطالبه گری کنند

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: مردم همواره باید از مسوولان مطالبه گری کنند و مدیران باید ضمن ارایه خدمت‌ها به ملت نیز پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز تاکید کرد: مردم همواره باید از مسئولان مطالبه گری کنند و مدیران باید ضمن ارائه خدمت‌ها به ملت نیز پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

وی افزود: از جمله مهمترین مشکلات استان خوزستان اشتغال است و مسئولان این استان باید با تمام توان در ایجاد اشتغالزایی تلاش و کوشش می‌کنند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: بزودی جمعی از قشرهای مختلف مردم خوزستان با رهبر معظم انقلاب دیدار و با ایشان تجدید میثاق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حجاب، ازدواج آسان و فرزندآوری از دیگر مطالبات مردم خوزستان است، گفت: با تلاش دولت سیزدهم اقدامات خوبی در بخش مسکن برای مردم و به ویژه جوانان در حال ازدواج انجام شده و بزودی شاهد برکات این طرح‌ها خواهیم بود.

امام جمعه اهواز در ادامه آب و جاده مناسب را از جمله مطالبات و مشکلات خوزستان بیان و تاکید کرد: با تمام توان در راستای پیگیری و انتقال این مطالبات و مشکلات به مسئولان به ویژه رئیس جمهور و وزرا تلاش می‌شود و از تمامی نخبگان استان دعوت می‌کنیم برای حل مشکلات استان هم افزایی و چاره اندیشی کنند.

کد خبر 5973347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha