حمله وحشیانه اشغالگران به کرانه باختری/ افزایش آمار اسرای فلسطینی

حمله وحشیانه اشغالگران به کرانه باختری/ افزایش آمار اسرای فلسطینی

گزارش های رسانه ای از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و بازداشت بی دلیل تعدادی از شهروندان فلسطینی حکایت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نظامیان صهیونیست همانند روزهای گذشته به حمله‌ها و یورش‌های خود علیه منطقه‌های مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند. این عناصر اشغالگر طی ساعت‌های گذشته به شهر و اردوگاه جنین حمله کردند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به شهر الریحا و اردوگاه عقبه جبر واقع در شرق کرانه باختری حمله کردند.

همچنین جریان برق در اردوگاه جنین همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه به صورت کامل قطع شده است. این عناصر متجاوز در حمله به اردوگاه جنین در بیمارستان دولتی این شهر تجمع کردند. تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی داخل و بر روی سقف خانه‌های مشرف بر اردوگاه جنین مستقر شده اند.

اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه بوده است.

منازل مسکونی شهروندان فلسطینی در منطقه بیتا واقع در جنوب نابلس و روستای ارطاس در جنوب شهر بیت لحم نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست بوده است.

این در حالی است که کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرده است که تعداد بازداشتی‌ها در کرانه باختری از تاریخ هفت اکتبر تاکنون به چهار هزار و ۶۷۵ تن افزایش یافته است.

لازم به ذکر است همزمان با آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۲ ماه و نیم قبل تاکنون یورش‌های این عناصر اشغالگر به محله‌های مسکونی در کرانه باختری به بهانه‌های واهی و بازداشت بی دلیل جوانان فلسطینی با هدف افزایش تعداد اسرای دربند و گسترش ترس و وحشت در میان ساکنان این منطقه شدت گرفته است.

کد خبر 5973661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha