جدیدترین موضع‌گیری اشتیه درباره غزه

جدیدترین موضع‌گیری اشتیه درباره غزه

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسراییل بر اراده ملت ما در دست یابی به آزادی و استقلال و کشور پیروز نخواهد شد و قتل روزانه از روی شکست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسراییل بر اراده ملت ما در دست یابی به آزادی و استقلال و کشور پیروز نخواهد شد و قتل روزانه از روی شکست است.

وی افزود: اسراییل امروز نزد جهانیان به عنوان یک رژیم جنایتکار قانون شکن و محکوم شده است که با هدف کشتن فلسطینی‌ها به گرسنگی و تشنه نگه داشتن و آواره کردن آنها می‌پردازد..

محمد اشتیه ادامه داد: آنانی که در اوایل از اسراییل حمایت می‌کردند از این رژیم رویگردان شده‌اند.

وی افزود: اسراییل برای تقویت سیطره خود بر سرزمین ما و شهرک سازی غیرقانونی به قتل، آوارگی و اشغالگران روی آورده‌اند و بار دیگر شکست خواهد خورد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان بیان کرد: گرسنه نگه داشتن کودکان شیرخوار در غزه جنایت است. کشتار در نورشمس و ویرانگری در بیت دجن نیز جنایت است. از سازمان ملل می‌خواهم که در راستای کمک به ورود کمک‌ها از همه گذرگاه‌ها به غزه اقدام کند.

وی تاکید کرد: از دادستان دادگاه بین المللی کیفری می‌خواهم که اقدامات قانونی فوری علیه عاملان جنایات جنگی ملت ما به عمل آورد.

اشتیه بیان کرد: شهرک نشینان از جنگ غزه نهایت استفاده را برده و اقدام به ایجاد شهرک‌های جدید در قدس کرده و جامعه بین المللی باید در راستای توقف آن گام بردارد. ما از تلاش‌های کشورهای عربی و بین المللی برای توقف جنگ علیه ملت ما حمایت می‌کنیم.

کد خبر 5978133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 0
      درود برشرافت اسل امی وانسانی هر ازاده ای که کلام فکر ورفتارش مبارزه باصهیون خونخوار است مرگ بر سازشگر مرگ بر اسراییل