۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

در گفت‌وگو با مهر؛

جوکار: مردم در ۹ دی به افراد فتنه‌گر و گستاخ پاسخ درخوری دادند

جوکار: مردم در ۹ دی به افراد فتنه‌گر و گستاخ پاسخ درخوری دادند

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مردم بصیر ایران اسلامی در ۹ دی برای حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و پاسخ درخوری به افراد فتنه‌گر دادند.

«محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، اظهار کرد: ۱۴ سال پیش ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حرکتی خودجوش به میدان آمدند و با حضور باشکوه خود در صحنه، پرونده فتنه را بستند و پاسخ محکمی به فتنه‌گران و آشوب‌گران دادند.

وی با بیان اینکه این حماسه انقلابی همواره در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار است و فراموش نمی‌شود، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸ برای حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و عزت، استقلال و بصیرت خود را به جهانیان ثابت کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت فهیم ایران اسلامی با حماسه‌آفرینی خود در ۹ دی نشان دادند که دشمن‌شناس هستند و دشمنان انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب آن‌ها و فتنه‌گران را نمی‌خورند.

جوکار ادامه داد: مردم با حضور خودجوش خود در صحنه در ۹ دی، بار دیگر بیعت خود را با مقام ولایت اعلام و در مقابل، انزجار و نفرت خود را از کسانی که به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی بودند، اعلام کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در ۹ دی بسیار اهمیت داشت، چرا که موقعیت کشور بسیار حساس بود و ملت به خوبی نشان دادند بصیر و آگاه هستند و به افراد فتنه‌گر و گستاخ پاسخ درخوری دادند.

وی متذکر شد: مردم کشورمان با حماسه ۹ دی با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

جوکار گفت: الان هم همه ما باید متعهد باشیم که همواره در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم و در مقابل معاندان داخلی و خارجی بایستیم.

کد خبر 5979937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha