مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

حماسه ۹ دی نماد عشق مردم ایران به ولایت است

حماسه ۹ دی نماد عشق مردم ایران به ولایت است

یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی نماد عشق مردم ایران به ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت خواه پیش از ظهر شنبه در آئین گرامیداشت روز ۹ دی در جمع کارکنان آموزش و پرورش استان افزود: ۹ دی ماه روز تجلی بصیرت امت اسلامی، نماد عزت مردم و عشق به ولایت بود.

وی ۹ دی را یاد آور ماندگارترین حماسه میلیونی مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه دانست و گفت: مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و و برگ زرین دیگری را به کارنامه همیشه درخشان خود افزودند.

عزت خواه تصریح کرد: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

حماسه ۹ دی نماد عشق مردم ایران به ولایت است

عزت خواه افزود: در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیونی مردم در سراسر کشور به جهانیان اعلام شد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با نام شهید سلیمانی در جهان شناخته می‌شود، گفت: امروز اگر در دنیا انقلاب اسلامی را به نام امام خمینی (ره) می‌شناسند، مقاومت را به نام سپهبد شهید سلیمانی به یاد می‌آورند.

کد خبر 5980184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha