۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱

استاد دانشگاه:

حماسه ۸ و ۹ دی بساط فتنه گران را برچید

حماسه ۸ و ۹ دی بساط فتنه گران را برچید

رشت _ استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه حماسه ۸ و ۹ دی بساط فتنه گران را برچید، گفت: خروش مردم در ۸ و ۹ دی تعهد و پایبندی آنها به نظام و رهبری را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله قنبری پیش از ظهر شنبه در اجتماع بزرگ مردم گیلان در حماسه ۹ دی در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: گیلانی‌ها مردمی بصیر، شجاع و جلودار انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه جامعه دینی از دیرباز گرفتار فتنه بوده است، افزود: فتنه در لایه‌های زندگی مردم نفوذ نرم و آرامی پیدا کرده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه جامعه هوشمند و با بصیر راه برون رفت از فتنه‌ها را خوب می‌داند، گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تاکنون مورد هجمه شدید جریان‌های نفوذ، فتنه، شرک انگیز و استکباری قرار گرفت.

قنبری به تشریح ابعاد مختلف شکل گیری فتنه در فرد و جامعه پرداخت و بیان کرد: تبعیت از هواهای نفسانی و شیطانی نقطه بروز و نفوذ فتنه در فرد و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه فتنه میدانگاه نبرد حق و باطل است، افزود: در فتنه افراد با بهره گیری از برجستگی‌های معنوی و الهی در صدد ضربه زدن به همان معارف و ارزش‌ها هستند به طوری که تشخیص را فرد دچار مشکل می‌کند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ پاکی و صداقت در بین مردم و مسؤولان بیان کرد: صداقت گفتاری و رفتاری مسؤولان از مصادیق حذف فتنه از جامعه است.

قنبری با اشاره به درهم آمیختگی حق و باطل در جریان فتنه اضافه کرد: بصیرت لازمه شناخت حق از باطل در جریان فتنه است.

وی با بیان اینکه تشخیص فتنه بسیار مهم و حیات بخش است، افزود: شناخت، بصیرت، آگاهی و جریان شناسی جامعه را در بزنگاه حساس فتنه پیروز می‌کند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسؤولی مورد تأیید مردم است که در ترازوی ولایت جا داشته باشد، گفت: در انتخابات ۸۸ همه آنهایی که به پای صندوق‌ها آمدند و رأی دادند به انقلاب اسلامی رأی دادند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه عده‌ای با طرح مطالب تلخ و سیاه نمایی دنبال تلخ کردن اوقات مردم هستند، اضافه کرد: ایجاد عملیات روانی در بین مردم و تنش افزایی از دیگر حربه‌های فتنه گران است.

وی با اشاره به طرح کلیدواژه تقلب در فتنه ۸۸ افزود: تقلب در انتخابات جمهوری اسلامی ایران ممکن نیست و این کلیدواژه بهانه‌ای برای برهم زدن نظم عمومی و فتنه شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه حماسه ۸ و ۹ دی بساط فتنه گران را برچید، گفت: خروش مردم در ۸ و ۹ دی تعهد و پایبندی آنها به نظام و رهبری را به تصویر کشید.

کد خبر 5980307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha