۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ کردستان تاکید کرد؛

لزوم تولید محتوای رسانه‌ای در زمینه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

لزوم تولید محتوای رسانه‌ای در زمینه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

سنندج_ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ کردستان بر لزوم تولید محتوای رسانه‌ای توسط رسانه‌های محلی در تبیین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی فلاحی ظهر یکشنبه در سومین دوره انتخابات انجمن صنفی مطبوعات محلی استان کردستان که با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان و مدیران مسؤول نشریات محلی استان در سالن کنفرانس مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌های محلی در تبیین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان به صورت جدی تولید محتوا و روشنگری کنند.

وی افزود: نشریات محلی در تولید انواع محتوای مطبوعاتی از جمله یادداشت، مقاله، مصاحبه و گزارش به صورت علمی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مدیران دستگاه‌های اجرایی را یاری کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اضافه کرد: همه تلاش‌های حوزه رسانه اداره‌کل ارشاد در راستای حمایت‌های همه جانبه از نشریات محلی و رسانه‌های استان به طرق مختلف از جمله توزیع انواع آگهی‌ها در میان مطبوعات محلی براساس برنامه ۷۰ درصد نشریات محلی و ۳۰ درصد نمایندگی نشریات سراسری بوده و تسهیلات بانکی کم بهره نیز از جمله حمایت‌های اداره کل در طول این دوساله بوده است.

مهرابی نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان کرستان نیز در این جلسه استفاده از ظرفیت انجمن‌های صنفی در پیگیری مطالبات و درخواست‌ها را بسیار مؤثر و مفید دانست.

هوشیار بابایی رئیس انجمن صنفی نشریات محلی استان کردستان نیز گزارشی کوتاه از فعالیت‌ها و پیگیری‌های هیأت مدیره بارائه داد و گفت: تسهیلات بانکی کم بهره به کلیه اعضا اعطا و تلاش‌هایی برای افزایش یارانه نشریات محلی با انجام مکاتبات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی انجام شده است.

تعدادی از مدیران مسئول نشریات محلی نیز دیدگاه و انتقادات خویش را در زمینه توزیع انواع آگهی‌ها و اقتصاد رسانه و محور فعالیت‌های انجمن صنفی مطرح کردند.

در پایان این نشست ضمن معرفی کاندیداهای سومین دوره انتخابات انجمن صنفی نشریات محلی استان کردستان به تعداد ۷ نفر هیأت مدیره و ۲ نفر بازرس و پس از رآی‌گیری نهایی هیأت مدیره و بازرس سومین دوره انتخابات انجمن صنفی نشریات محلی استان کردستان از سوی مجمع انتخاب شد.

اعضای هیأت مدیره انجمن شامل عارف رحیمی، هوشیار بابایی، ایرج عبادی، فرهاد شیری، هژیر الله‌مرادی و بازرس انجمن نیز محمد قادرمرزی معرفی شد.

کد خبر 5981419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha