هدف قرار گرفتن اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری

هدف قرار گرفتن اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری

با وجود حمله‌های پی در پی عناصر صهیونیست به شهرهای مختلف کرانه باختری رزمندگان فلسطینی از پای ننشسته و با این متجاوزان درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی در چارچوب عملیات طوفان الاقصی با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب جنین درگیر شده اند.

نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات آن‌ها را در شهر جنین هدف قرار دهند.

منابع آگاه اعلام کردند که درگیری‌های سنگینی در منطقه الساحه واقع در اردوگاه جنین میان دو طرف به وقوع پیوسته است.

نیروهای فلسطینی در یک عملیات مشترک میان رزمندگان سرایا القدس و تیپ جنین موفق شدند تجهیزات دشمن را که به این اردوگاه حمله کرده بودند گلوله باران کنند.

گردان‌های شهداالاقصی اعلام کرد که نیروهای مجاهد بامداد امروز عناصر صهیونیست را که به شهر قلقیلیه یورش بردند هدف قرار دادند.

اشغالگران صهیونیست با دیدن مقاومت نیروهای فلسطینی از منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین عقب نشینی کردند. نیروهای مقاومت فلسطین همچنین ایست بازرسی منطقه جبل جرزیم واقع در نابلس را گلوله باران کردند.

این در حالی است که شبکه الجزیره دقایقی قبل گزارش داد که دست کم پنج جوان فلسطینی به ضرب گلوله عناصر صهیونیست در منطقه الصفحه واقع در غرب عزون در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند.

با شهادت این پنج جوان فلسطینی ساکنان منطقه عزون عزای عمومی اعلام کردند. در جریان این درگیری‌ها دست کم شش جوان فلسطینی دیگر زخمی شده اند.

باشگاه اسیران فلسطینی روز گذشته اعلام کرد: نظامیان صهیونیست ۳۲ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند که در میان آنها یک زن به چشم می‌خورد.

شمار بازداشت شدگان در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تاکنون به حدود ۵۰۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 5982912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha