۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

سرپرست فرمانداری فومن:

نقش آفرینی بانوان در عرصه های اجتماعی بسیار حایز اهمیت است

نقش آفرینی بانوان در عرصه های اجتماعی بسیار حایز اهمیت است

فومن- سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به نقش بی بدیل زنان در تربیت نسل آینده گفت: نقش آفرینی بانوان در عرصه های اجتماعی بسیار حایز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از مادران شهدا و بانوان شاغل در ادارات شهرستان فومن به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: زنان امروز در تمام عرصه‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کنند که انکار ناپذیر است.

وی افزود: امروز بانوان با تکیه بر توانمندی‌های و استعدادهایی که دارند و با توجه به بهبود شرایط حضور آنان در جامعه، نقش مؤثری در توسعه همه جانبه کشور و چه بسا در شهرستان ایفا می‌کنند.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به نقش بی بدیل زنان در تربیت نسل آینده گفت: نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت و پر رنگ است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه و الگوی برتر تمام مسلمانان در تمام دوران‌ها دانست و گفت: اسلام برخلاف مکاتب غربی که نگاه ابزاری به زن دارند، زن را به عنوان رکن اصلی خانواده و جامعه سالم می‌داند.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به نقش بی بدیل زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادامه داد: مادران ایران زمین فرزندانشان را راهی عرصه‌های جنگ و مبارزه با رژیم ستمشاهی کردند از این رو باید پیرامون فداکاری‌های زنان ایرانی کتاب‌ها نوشته شود تا ماندگار شود.

مرجانی تصریح کرد: زنان نه تنها در صفوف راهپیمایی بلکه در بخش‌های تدارک و ستادهای پشتیبانی پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشته‌اند و هم اکنون نیز در مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش اثرگذاری دارند.

کد خبر 5983363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha