۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳

نماینده ولی فقیه در کردستان:

کردستان مملو از استعدادهای برتر ورزشی است

کردستان مملو از استعدادهای برتر ورزشی است

سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کردستان یک استان مملو از استعدادهای برتر در تمام زمینه‌های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر سه‌شنبه در دیدار هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف ورزشی خصوصاً بانوان کردستان دارای استعدادهای برتر است و حتی دو لیگ برتر فوتبال و هندبال هم دارد که نشان از استعداد زیاد استان است.

وی افزود: تقاضای زیادی برای ورزش کردستان وجود دارد و خوب تربیت بدنی استان هم کمی دست تنها است و باید در بحث زیرساخت و مکان رسیدگی بیشتر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: میزبانی از رقابت‌های ملی یکی از مطالبات کردستان است که می‌تواند در بحث گردشگری کردستان را بیشتر معرفی کند، و امیدواریم با همکاری عوامل استان و خصوصاً استاندار نواقص ورزشی رفع شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: امیدواریم سهمیه ورزش استان در زمینه تکواندو افزایش یابد و تعداد ۱۲ سهمیه ورزشکاران استان برای رقابت‌های لیگ قهرمانی حمایت شوند.

وی ادامه داد: قهرمانان و ورزشکاران ما دارای تراز آبرومندی و قهرمانی جهان هستند و مدال آوران برتری هستند که حیثیت آنها با افتخاراتش آن هم تراز است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: در بحث مسابقات با اسرائیل هم تعصب خوبی بین ورزشکاران جهان وجود دارد و براساس مرام و عواطف انسانی بیشتر ورزشکاران از مسابقه با این رژیم امتناع می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: خواستار برگزاری مسابقات کشوری و آسیایی تکواندو در استان شد و از ساعی به عنوان افتخار ایران و جهان نام برد.

کد خبر 5983528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha