۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

در بیانیه بنیاد ایران شناسی اعلام شد؛

راه شهید سلیمانی ادامه دارد و کمرنگ نخواهد شد

راه شهید سلیمانی ادامه دارد و کمرنگ نخواهد شد

بنیاد ایران شناسی در پیامی در پی حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان اعلام کرد راه شهید سلیمانی ادامه دارد و دشمنان بدانند این راه کمرنگ نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد ایران شناسی در پی شهادت جمعی از زایران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان نهایت رذالت و حماقت دشمنان ایران و اسلام است. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه شهید سلیمانی ادامه دارد و ادامه خواهد داشت و دشمنان این مرز و بوم و شیاطین و پلیدان عالم بدانند که آرزوی آنان که همانا کم رنگ شدن راه شهداست، محقق نخواهد شد و این آرزو را به گور خواهند برد و با چنین اقدامات کوردلانه‌ای خللی در اراده، عزم و استقامت مردم بزرگ ایران ایجاد نخواهد شد.

بنیاد ایران‌شناسی شهادت جمعی از مردم عزیز و دوستداران این شهید بزرگوار را که برای ادای احترام و زنده نگه داشتن یاد سلیمانی بزرگ گردهم آمده بودند، از صمیم قلب به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کند و برای شهدا گران قدر این جنایت، آرزوی علو درجات و محشور شدن با این شهید عزیز را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد. همچنین از متولیان امر، خواهان برخورد جدی با مقصرین احتمالی وقوع این جنایت هستیم.

کد خبر 5985152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha