۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

امام جمعه گرگان:

دشمن سعی دارد کشور را نا امن جلوه دهد

دشمن سعی دارد کشور را نا امن جلوه دهد

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: اکنون با توجه به نزدیک شدن انتخابات دشمنان سعی دارند از هر طریقی که شده کشور را نا امن جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به اینکه آرام آرام به انتخابات نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آن طرف مرزها منتظر فرصت‌ها هستند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران سال گذشته برای بی ثابت کردن کشور نقشه‌های زیادی کشیده بودند اما به نتیجه نرسیده‌اند، افزود، اکنون با توجه به نزدیک شدن انتخابات آن های سعی دارند از هر طریقی که شده کشور را نا امن جلوه دهند.

امام جمعه گرگان گفت: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی ورد پیدا کردند و سعی دارند مردم را مأیوس کنند تا به هدف خود برسند و به دنیا بگویند مردم ایران هم از نظام و هم از حکومت خود دل سرد شده‌اند و دیگر به آن اعتمادی ندارند.

وی ادامه داد: آن های که دلسوز انقلاب و خواستار تعالی و پیشرفت این کشور هستند باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

نورمفیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات، اظهار کرد: مشارکت پرشور، رقابت سالم، سلامت کامل و امنیت انتخابات از جمله موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشته‌اند که مخاطب این بیانات همه مردم دولت مجلس قوه قضائیه و دیگر افراد جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: هیأت نظارت و هیأت‌های اجرای اولین مخاطبین این بینات مقام معظم رهبری هستند که باید زمینه حضور پر شور را به وجود بیاورند تا مردم احساس کنند که هستند و اعتماد کنند و با اطمینان خاطر پای صندوق رأی بیایند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که اصول اولیه و نظام ولی فقیه را قبول دارند باید انتخابات را مورد توجه خود قرار دهند، ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پرشور باید گرایش‌های سیاسی متفاوت چون فرهنگی اقتصادی ورود پیدا کنند.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به جنایاتی که در سوریه، غزه، بیروت و کرمان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: همه این اتفاقات از یک ریشه و منشأ صورت می‌گیرد و آن این است که منطقه متحول شده است. در گذشته این آمریکا و انگلیس بودند که تصمیم گیری و آن را اجرایی می‌کردند اما اکنون منطقه در حال مقاومت کردن در قبال روش‌های استعماری هستند.

کد خبر 5985910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha