۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

مدیرکل شیلات هرمزگان اعلام کرد؛

نجات ۵۰ لنج صیادی از حادثه آتش‌سوزی بندرسلخ

نجات ۵۰ لنج صیادی از حادثه آتش‌سوزی بندرسلخ

بندرعباس - مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: با اقدام آتش‌نشانان و امدادرسانان بیش از ۵۰ فروند شناور لنج صیادی و چندین شناور قایق از طعمه حریق‌شدن نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بارانی اظهار داشت: بررسی و پیگیری علل این حادثه در دستور کار مدیریت بهره بردار این بندر قرار دارد و امید داریم با توجه به همدلی و همراهی موجود بیشترین مساعدت با مالکین شناورهای خسارت دیده این بندر در اسرع وقت صورت پذیرد.

وی وزش باد شدید، در جریان باد قرار گرفتن آتش و سرعت بالای گسترش آتش را از مهم‌ترین علل گستردگی این حادثه آتش سوزی عنوان کرد و افزود: با وجود سیستم اطفا حریق در این بندر و اقدام سریع و قابل تقدیر از سوی آتش نشانان، امدادرسانان و مسؤولین موفق به نجات بیش از ۵۰ فروند شناور لنج صیادی و چندین فروند شناور قایق از این سانحه شدیم که متأسفانه به رغم تمامی تلاش‌های انجام شده حدود ۱۰ فروند شناور نیز طعمه حریق شدند.

مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: با توجه به متفاوت بودن خسارت وارده به شناورهای صیادی، برآورد خسارت نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق است.

۱۳ فروند لنج بعد از ظهر روز گذشته ۱۶ دیماه در اسکله صیادی بندر سلخ واقع در ساحل جنوبی جزیره قشم طعمه حریق شد که در این حادثه شناورهای لنج صیادی بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد، یک دستگاه خودروی چینی تیگو، ۱۰ دستگاه موتور سیکلت و بخشی از سایه بان این اسکله صیادی دچار حریق شد.

کد خبر 5988023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha