۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶

طرح تربیتی شهید جعفری در کرمانشاه رونمایی شد

طرح تربیتی شهید جعفری در کرمانشاه رونمایی شد

کرمانشاه- طرح تربیتی شهید جعفری در کرمانشاه همزمان با همایش مدیران مدارس استان کرمانشاه با حضور مسوولان استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش مدیران مدارس استان کرمانشاه که بعد از ظهر چهارشنبه مدیران مدارس استان به صورت حضوری و مدیران مدارس شهرستان‌ها و معاونین پرورشی استان به صورت وبیناری حضور داشتند، صحرایی استاندار کرمانشاه از «طرح تربیتی شهید جعفری» رونمایی کرد.

طرح تربیتی شهید سید محمدسعید جعفری با هدف ارتقای متوازن همه ساحات تربیت در مدارس استان کرمانشاه توسط استانداری طراحی و تدوین شده و قرار است به تدریج در همه مدارس استان اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه به عنوان رئیس میز تعلیم و تربیت استانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش استان امروز جزئیات این طرح را برای همه مدیران و معاونین پرورشی استان تشریح کرد که بر اساس آن همه دستگاه‌ها و ادارات استان موظف به همکاری با آموزش و پرورش برای ارتقای همه ابعاد تربیتی دانش آموزان هستند تا تمرکز فقط بر جنبه آموزشی نباشد.

یکی از ابزارهای قوی و مؤثری که در اختیار مدارس استان است، برگزاری اردو برای دانش آموزان است که در این راستا استاندار کرمانشاه به همه اعضای شورای اداری استان دستور داده که تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در این زمینه را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

همایش امروز در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 5991280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha