۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

امام جمعه آستارا:

مسوؤلان پیگیر خسارت سیل زدگان آستارایی باشند

مسوؤلان پیگیر خسارت سیل زدگان آستارایی باشند

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به سیل اخیر در این شهرستان گفت: مسوؤلان با جدیت پیگیر مطالبات و خسارت ناشی از سیل در آستارا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آستارا ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه رجب اظهار کرد: این فرصت معنوی را باید دریابیم و با استفاده از رحمت سرشار الهی در این ماه خود را برای مهمانی خدا در ماه مبارک رمضان آماده کنیم و از ذکر و دعا و زیارت و روزه در این ماه پر خیر و برکت بهره مند شویم.

امام جمعه آستارا با اشاره به محکوم کردن اقدامات انصارالله یمن در تهاجم به کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ توسط شورای امنیت سازمان ملل افزود: آمریکا و اسرائیل به عنوان بدترین جنایتکاران دوران، چشمشان را به روی کشتار مردم بی دفاع غزه بسته‌اند و چون منافع مادی و تجاری خودشان در خطر است اقدامات رزمندگان یمنی را محکوم می‌کنند.

وی به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: کشور ما خود از بزرگترین قربانیان تروریسم است و هنوز داغ شهدای حادثه کرمان بر دل‌های ما برجای مانده است جنایتی که به کودکان بی گناه رحم نکردند به طوری که برای احراز هویت کودکی نوشتند «دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی» از این همه ظلم به درگاه الهی شکایت می بریم.

حجت الاسلام باقری با اشاره به نفوذ و سلطه آمریکایی‌ها در مجامع بین المللی تصریح کرد: آنها ابتدا اقدام نرم افزاری انجام داده و حکم محکومیت انصارالله یمن را صادر کردند و سپس در اقدام سخت افزاری با همکاری انگلیس و چند کشور دیگر از جمله بحرین به مواضع انصارالله یمن حمله کردند.

وی افزود: برای کشوری مانند بحرین واقعاً جای شرمساری است و باید به آنها گفت: اگر مسلمان نیستید و از هم دین خود دفاع نمی‌کنید ای کاش تعصب عربی داشتید و لااقل از روی قومیت هم که شده از مردم عرب یمن و فلسطین حمایت می‌کردید و نام خود را در کنار جنایتکارانی چون آمریکا و انگلیس قرار نمی‌دادید.

امام جمعه آستارا در پایان ضمن بیان مطالبات سیل زدگان شهریور آستارا از اقدامات انجام گرفته توسط ادارات و نهادهای مربوطه تقدیر و تشکر کرد و گفت: متأسفانه تا کنون وعده‌ها در خصوص تأمین خسارت سیل زدگان محقق نشده و خانواده‌های بسیاری چشم به راه حمایت‌های دولت می‌باشند لذا مسوؤلان شهرستانی و استانی هر چه سریع‌تر مطالبات مردم را با جدیت پیگیری و به وعده‌های خود عمل کنند.

کد خبر 5992434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha