۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهاباد برگزار شد

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهاباد برگزار شد

یزد- جلسه کارگروه تنظیم بازار بهاباد به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اقتصادی استانداری یزد و نمایندگان برخی از اصناف در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان با موضوع راه اندازی سکوهای تنظیم بازار در سطح شهرستان‌ها، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه فرماندار از برخی مراکز مستعد راه اندازی سکوی تنظیم بازار در سطح شهر بهاباد بازدید کردند.

بر اساس دستور معاون اول رئیس جمهور و مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان و به منظور تأمین بدون واسطه کالاهای اساسی مقرر شده با همکاری مستقیم ادارات جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و شهرداری‌ها، مراکز خرده فروشی داوطلب در سطح شهرستان‌ها نسبت به عرضه اجناس با اولویت ۱۶ قلم اقلام تنظیم بازار شامل گوشت، مرغ، انواع حبوبات، لبنیات و میوه و تره بار با تخفیف ۲۰ الی ۳۵ درصد اقدام کرده و از حمایت‌های تعیین شده در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، تسهیلاتی و مشوق‌های مالیاتی بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقصادی استانداری یزد در حاشیه این جلسه به خبرنگار مهر گفت: تمام سکوها کد دارند و خدمات اگر برخلاف اهداف باشد، مردم می‌توانند پیگیری کنند.

محمدرضا پاکدل عنوان کرد: این سکوها کد گذاری شده و دارای تابلو هستند و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز به صورت متمرکز از این مراکز بازرسی خواهند کرد.

کد خبر 5994440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha