شماری از نظامیان صهیونیست از شرکت در جنگ غزه سر باززدند

شماری از نظامیان صهیونیست از شرکت در جنگ غزه سر باززدند

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شماری از نظامیان ارتش این رژیم از حضور در جنگ غزه ممانعت به عمل آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برخی نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از حضور در نبرد زمینی در نوار غزه سر باز زده‌اند.

بر اساس گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، نظامیان صهیونیستی که از حضور در جنگ غزه ممانعت به عمل آورده‌اند از وجود برخی شکاف‌های خطرناک در سطوح آموزش نظامی ارتش این رژیم سخن گفته‌اند.

گفتنی است با گذشت ۱۰۳ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه این رژیم موفق نشده هیچ کدام از هدف‌های اعلامی خود را محقق کند و این موضوع افزایش شدت اعتراضات شهرک‌نشینان نسبت به عدم تحقق هرگونه دستاوردی از سوی رژیم صهیونیستی را در پی داشته است. در همین راستا منطقه‌های مختلف اراضی اشغالی در روزهای گذشته شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی بوده است و معترضان در این تظاهرات‌ها خواستار برکناری نتانیاهو و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت شده‌اند.

کد خبر 5997728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      2 0
      کفتارکفتاراست چه خواب وچه بیدار
    • امیرارسلان IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      1 1
      خدا لعنت کنه انسانهای ظالمی رو که به خاطر منافع خودشون هموطنان خودشون رو به کشتن میدن از نتانیاهو بگیر تا بایدن و...
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      4 0
      خدا لعنت بکند تمامی اسرائیلی‌ها را از زن و بچه هایشان گرفته تا خودشان.خداوند متعال به حرمت شبهای رجب نسلشان را از روی زمین پاک بکند.انشاالله.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      کشورهای محور مقاومت تعداد حملات موشکی را به پایگاه های رژیم جعلی اسرائیل افزایش دهند خصوصا پایگاه های هوایی اسرائیل را منهدم کنند این کفتارها اگر رها شوند دیگر زن و کودکی در غزه زنده نخواهد ماند سازمان ملل هیچ تاثیری بر صلح جهانی ندارد آمریکا و بلوک غرب فقط زبان سلاح را بهتر می دانند نه صلح