۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۳.۵ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در ابهر تامین شده است 

۳.۵ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در ابهر تامین شده است 

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: زمین مورد نیاز پروژه گسار ابهر از سوی اداره راه و شهرسازی تامین و به بنیاد مسکن واگذار شده و این پروژه در مساحتی ۳.۵ هکتار احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خواجه‌ای صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: آماده سازی اراضی و عملیات اجرایی احداث پروژه ۴۸۴ واحدی نهضت ملی مسکن گسار ابهر از سوی ناوگان ماشین آلات بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی اظهار کرد: زمین مورد نیاز این پروژه از سوی اداره راه و شهرسازی تأمین و به بنیاد مسکن واگذار شده و این پروژه در مساحتی بالغ بر ۳.۵ هکتار احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، از اجرای ۲۰۸۹ واحد مسکونی به مساحت ۲۵۱۲۱۷ متر مربع در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن استان خبر داد و افزود: ۲۵۷و احد مسکونی به مساحت ۳۲۲۲۹ متر مربع مسکن در قالب مسکن محرومین نیز در حال ساخت است.

خواجه‌ای تاکید کرد: پروژه‌های در دست طراحی به تعداد ۲۸۶۴و احد به مساحت ۳۵۸۴۰۴ مترمربع می‌باشد رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد اولویت مهم این نهاد انقلابی است.

کد خبر 6001229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha