۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

رییس هیات ورزش‎های ناشنوایان مازندران:

مازندران پایلوت اردوی تیم های ملی می شود

مازندران پایلوت اردوی تیم های ملی می شود

ساری- رییس هیات ورزش های ناشنوایان مازندران گفت: قصد داریم استان را به پایلوت اردوهای تیم های ملی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان احمدی پیش ازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص میزبانی‌های استان مازندران از اردوهای ملی تیم‌های ملی ناشنوایان، اظهار داشت: در حال حاضر استان مازندران میزبان اردوی تیم ملی جودوی ناشنوایان کشور است.

احمدی افزود: این اردو که دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان جهت اعزام به دومین دوره مسابقات قهرمانی ۲۰۲۴ قزاقستان است از ۳۰ دی لغایت ۶ بهمن به میزبانی استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر برقرار است.

وی بیان داشت: ۱۹ جودوکار از سرتاسر کشور در این اردوی حضور دارند که سهم مازندران در این اردو یک ورزشکار با نام پوریا یوسفی است.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران با اشاره به اینکه قصد داریم مازندران را پایلوت اردوهای ملی کنیم، افزود: اردوهای مختلف ملی این مدت در استان برگزار شده و قصد داریم در آینده نزدیک میزبانی تمامی رشته‌های ورزش‌های ناشنوایان را برعهده بگیریم تا با این کار برای ورزشکاران ناشنوایان مازندرانی نیز ایجاد انگیزه کنیم.

احمدی تاکید داشت: استعدادیابی شرط اول هیأت ورزش‌های ناشنوایان در استان مازندران است و همکاران در شهرهای مختلف استان در تلاش هستند تا برپایی رقابت‌های مختلف و استعدادیابی درست، ورزشکاران و استعدادهای ناب را شناسایی و به اردوهای ملی معرفی نمایند.

این مسئول تاکید داشت: استعدادهای خوبی در ورزش ناشنوایان حضور دارند که نیازمند توجه و حمایت بیشتر هستند و ما تا جایی که در توان داشته باشیم برای این ورزشکاران چیزی کم نخواهیم گذاشت و شک نکنید با وجود این ستاره‌ها و استعدادها آینده خوبی در انتظار ورزش ناشنوایان است.

کد خبر 6001365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha