۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

برتری تیم ملی فوتبال کره مقابل مالزی در نیمه اول

برتری تیم ملی فوتبال کره مقابل مالزی در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال کره جنوبی و مالزی با برتری کره‌ای های به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه E امروز پنجشنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ بین دو تیم ملی فوتبال کره جنوبی و مالزی در ورزشگاه «الجنوب» با قضاوت «خالد صالح التورایس» برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود کره به پایان رسید.

بازی یک طرفه کره و چشم دوختن مالزی به ضد حملات

بازی بین تیم‌های کره و مالزی در حالی برگزار شد که همه چیز به سود بازیکنان کره بود و از همان ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان کره‌ای قرار داشت و فشار زیادی را روی دروازه مالزی ترتیب دادند تا به گل برسند اما مالزی که چیزی برای از دست دادن نداشت با چنگ و دندان از دروازه خود محافظت می‌کرد.

در دقیقه ۱۷ کره‌ای ها روی یک حمله سون ستاره خود را صاحب موقعیت کردند که ضربه پای چپ این بازیکن را احمد هزمی دروازه‌بان تیم فوتبال مالزی آن را راهی کرنر کرد تا همچنان بازی بدون گل بای بماند.

حملات متعدد کره‌ای ها تمامی نداشت و برای رسیدن به گل تاکتیک‌ها مختلفی را امتحان کردند که سرانجام در دقیقه ۲۱ روی ارسال از کرنر توسط جئونگ وو یئونگ به گل رسیدند تا یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

در این میان بازیکنان تیم فوتبال مالزی چشم به ضد حملات دوخته بودند اما مدافعان جلو کشیده کره‌ای ها این اجازه را به آنها ندادند. بعد از گل اول بازیکنان کره تمام تلاش خود را کردند تا به گل‌های بعدی برسند اما به دفاع مالزیایی‌ها بخورد کردند تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

کد خبر 6004480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha