۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

به همت ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه؛

سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی برگزار می شود

سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی برگزار می شود

سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی به همت ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی به همت ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

ارائه دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور مدیران و مسؤولان دانشگاه در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه راس ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

ارائه دانشگاه امام صادق(ع) با حضور مدیران و مسؤولان دانشگاه در تاریخ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه راس ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ برگزار می شود.

محورهای ارائه شامل ضرورت‌های پرداختن به علوم انسانی در حوزه‌های علمیه و جایگاه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این موضوع، چیستی و قلمرو علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی و مراحل تولید آن، تحقق ساختاری و نهادی علوم انسانی اسلامی در پژوهشگاه و روش و فرایند تولید علوم انسانی اسلامی می شود.

محل برگزاری تهران، بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق ع، سالن شهید مطهری است. همچنین علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این دوره شرکت داشته باشند.

کد خبر 6008788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha