۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

رییس مرکز جذب هیات علمی خبر داد؛

حداکثر سن در فراخوان جذب هیات علمی

حداکثر سن در فراخوان جذب هیات علمی

رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم اعلام کرد: حداکثر سن در نوبت دوم فراخوان جذب ۴۵ سال است که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای هر فرزند ۱ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.

دکتر محمد خلج امیرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: نوبت دوم فراخوان جذب هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ همزمان با میلاد حضرت علی (ع) ۱۳ رجب (پنج بهمن ماه ۱۴۰۲) آغاز شد و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد. متقاضیان در زمان تعیین شده فرصت دارند در این فراخوان شرکت کنند.

وی ادامه داد: دراین فراخوان نیز مانند فراخوان اول سال ۱۴۰۲، به مشمولان نظام وظیفه و فاقد کارت پایان خدمت که دانش‌آموخته دکتری هستند این امکان داده شده است که در فراخوان جذب شرکت کرده و با سایر متقاضیان به رقابت بپردازند. همچنین کسانی که فارغ التحصیل شده اند حداقل صورت جلسه دفاع نهایی را داشته باشند کفایت می‌کند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم افزود: حداکثر سن دراین فراخوان ۴۵ سال است که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازا هر فرزند یک سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند به سامانه مهر رضوی مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس applicant.markazjazb.ir مراجعه و تقاضای خود را به همراه بارگذاری مدارک مربوطه ثبت کنند.

کد خبر 6017143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      1 8
      واقعا مبنای وضع این قوانین چیست؟! اصلا فکر کرده اید جذب هیأت علمی ۴۵_۵۰ ساله چه پیامدهایی دارد؟! یعنی یک شخص در آستانه میانسالی وقتی بهار زندگی و سالهای مفید عملکرد انسان سپری شده، برای چنین شغل مهم و حساسی استخدام کنیم؟؟!!
    • UA ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      1 4
      چه خبره این همه هیات علمی جذب می کنید بااین همه پول کلان که به هیات های علمی میدین
    • شناس IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      0 3
      وقتی تصمیم گیران همه هیئت علمی هستن، سالی دو یا سه بار جذب میکنن با حقوق حداقل سی میلیون تومان اما کارایی صفر ، نه کار علمی نه مقاله نه تولید دانش ،