هجوم هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به مغازه‌ها ازترس تهدیدات حزب الله

هجوم هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به مغازه‌ها ازترس تهدیدات حزب الله

رسانه های عبری زبان از هجوم هزاران صهیونیست به مغازه ها در اراضی اشغالی بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان و احتمال وقوع جنگ فراگیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیستی به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص دامنه درگیری ها در منطقه های شمالی اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.

در گزارش این رسانه های عبری زبان آمده است: بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله ترس و وحشت نسبت به وقوع یک جنگ فراگیر در جبهه شمالی میان شهرک نشینان افزایش یافته است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: این در حالی است که تهدیدهای حزب الله مبنی بر اجرای عملیات موشکی علیه ایلات در اسراییل همچنان وجود دارد.

رسانه های عبری زبان اضافه کردند: مجموعه این شرایط باعث شده هزاران اسراییلی از ترس وقوع جنگ به سمت مغازه ها و پاساژها هجوم بیاورند.

این رسانه ها تاکید کردند: تعداد زیادی از موشک های گراد و دیگر تجهیزات موشکی کوتاه برد نزد حزب الله تبدیل به یک سلاح هدایت شونده دقیق شده است.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان اعلام کرده بودند که سه هزار نفر از ساکنان شهرک صهیونیستی «کریات شمونا» در شمال فلسطین اشغالی دیگر قصد بازگشت به خانه‌های خود را ندارند، زیرا معتقدند که حزب الله در این منطقه تونل حفر کرده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی معتقدند که شلیک ناگهانی موشک‌های دقیق حزب‌الله لبنان به مواضع مهم صهیونیست‌ها می‌تواند به محض شروع جنگ ویژگی خاصی به حزب‌الله لبنان بدهد.

کد خبر 6031618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha