حسنلو مطرح کرد؛

تسهیل بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در اکوسیستم خبر

تسهیل بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در اکوسیستم خبر

رییس ستاد فناوری‌های نرم و فرهنگی با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در اکوسیستم خبر تسهیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حسنلو رییس ستاد فناوری‌های نرم و فرهنگی در حاشیه بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: این‌نمایشگاه پس از شش‌سال برگزار شد که اتفاق مبارکی است و ما هم سعی کردیم در نمایشگاه فضایی ایجاد کنیم که بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در اکوسیستم خبر و اطلاع‌رسانی تسهیل شود. البته طی سال‌های اخیر این مساله شتاب بیشتری گرفته است.

وی به تعداد شرکت‌های خلاق در کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در کشور از دوهزار خانه خلاق و مرکز نوآوری در حوزه خبر برخورداریم که در ستاد توسعه فناوری‌های نرم احراز هویت و صلاحیت شدند و این شرکت‌ها از جنس فناوری و نوآوری هستند که در این صورت می‌تواند افق علم و فناوری پیشرفت داشته باشد.

حسنلو حوزه خبر را قدیمی عنوان کرد و گفت: اگر این حوزه را بروز و فناوری‌ها و کسب‌وکارهای جدید را اطلاع‌رسانی نکنیم، از مسیر پیشرفت عقب خواهیم ماند. رویکرد فناورانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران در بسیاری از بخش‌ها به چشم می‌خورد.

کد خبر 6032922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha