۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۶

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران بین هیچ قومیتی تفاوت نگذاشته است

انقلاب اسلامی ایران بین هیچ قومیتی تفاوت نگذاشته است

رشت-عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران بین هیچ قومیتی تفاوت نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه سه‌شنبه در جمع علمای و طلاب اهل سنت در حوزه علمیه محمدیه تالش با اشاره به اینکه در تالش، پره سر و رضوانشهر نمونه عینی وحدت را مشاهده می‌کنیم، اظهار کرد: مسلمانان باید به یک وحدت عملی برسند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تفکر داعشی با تفکرات اهل‌سنت هیچ سنخیتی ندارد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ سنخیتی بین داعش و معارف دینی نمی‌بینیم و در اسلام علم و معرفت دارای ارزش است، اضافه کرد: داعشی ها به دنبال توحش و کشتار انسان‌ها هستند.

آیت‌الله رمضانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی برخاسته از خون‌های پاکی است که هم از اهل تشیع و هم از اهل سنت ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بین هیچ قومیتی تفاوت نگذاشته است، افزود: دشمن به دنبال جدایی بخش‌هایی از خاک ایران است؛ البته رزمندگان و شهدای ما در طول جنگ اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه کسی باور نمی‌کرد که انقلاب دینی در رأس آن یک روحانی حوزه علمیه قم یعنی امام خمینی (ره) دنیا را به سیاست سالم نه فریبکارانه دعوت کند، گفت: کسی که نقش مهمی در هدایت جامعه داشت رهبری امام خمینی (ره) بود؛ امام خمینی (ره) نه فقط ایران را نجات داد بلکه اسلام را وارد عرصه اجتماعی کرد.

کد خبر 6039542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha