۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد؛

کهگیلویه و بویراحمدرتبه اول مشارکت/میزان آرای ماخوذه کاندیداها

کهگیلویه و بویراحمدرتبه اول مشارکت/میزان آرای ماخوذه کاندیداها

یاسوج- رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۷۸ هزار نفر در این حضور حماسی شرکت و بالاترین مشارکت را داشته و منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: استان بیشترین مشارکت را در سطح کشور داشته و این میزان ۶۴.۲۷ درصد بوده است.

وی بیان داشت: در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ۹۵ درصد آرای مردم کهگیلویه و بویراحمد را با ۳۱۵ هزار و ۶۷۸ رأی کسب کرد.

هاشمی تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی حجت الاسلام سید محمد موحد با کسب ۴۸ هزار و ۳۴۵ رأی مأخوذه منتخب مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی شد.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون محمد بهرامی سیف آباد با کسب ۷۱ هزار و ۷۴۷ رأی مأخوذه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی دوازدهم شد.

هاشمی افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون با ۴۱ هزار و ۱۶۷ رأی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حائز اکثریت آرا و منتخب این حوزه در مجلس شورای اسلامی شد.

کد خبر 6045083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مصطفی محمدپور IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      0 1
      پرچم بالاست بویراحمد بالا🇮🇷🇮🇷🇮🇷😂😂👌🤞💯
    • شیروان آسودی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      1 0
      به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را بالابردندو به اهتزاز در آوردند خسته نباشید می گویم.