۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

یک مقام مسؤول عنوان کرد:

ایده‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در عدالت و بهره‌وری معرفی می‌شوند

ایده‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در عدالت و بهره‌وری معرفی می‌شوند

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، بهره وری را مساله ای بسیار جدی خواند و از دانشگاه های علوم پزشکی خواست تا کارها و اقدامات خاص و ویژه منطقه خود را گزارش و معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر غلامرضا حسن زاده در نشست شورای معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، گزارش برنامه عدالت، تعالی و بهره وری، مسائل مرتبط با بودجه آموزشی، نسخه نویسی و رزومه اجتماعی، ساماندهی رشته مقاطع و پانل بین المللی سازی را مطرح کرد.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، با اشاره به پایش اولیه برنامه ها، نمونه هایی از اقدامات برتر در سال ۱۴۰۲ را مطرح کرد و گفت: عدالت و بهره وری در سال ۱۴۰۱ با دستور وزیر بهداشت در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس برنامه های مختلفی ارائه شد.

وی به معرفی نمونه ای از عملکرد کلان مناطق در سال ۱۴۰۲ پرداخت و تصریح کرد گفت: روند و نمودار رشد هر کدام از مناطق در برنامه ها مشخص شده است. برخی از کلان مناطق نمودار رو به رشدی در تمامی کارگروه ها داشته و بسیار خوب عمل کرده اند.

حسن زاده، عملکرد مناطق ۲، ۷، ۹ و ۱۰ را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: ضمن تقدیر از این مناطق، از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، برای اجرای برنامه دندان شش، دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برای اجرای مواجهه زود هنگام دانشجویان با نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، برای اجرای اردوهای جهادی تقدیر می شود.

کد خبر 6045654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha