۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛

برگزاری ۲۲ عنوان برنامه برای بزرگداشت روز شهید در استان ایلام

برگزاری ۲۲ عنوان برنامه برای بزرگداشت روز شهید در استان ایلام

ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری ۲۲ عنوان برنامه برای بزرگداشت روز شهید در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال اسدی صبح روز دوشنبه در بیست و چهارمین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز شهید از پانزدهم اسفندماه تا ۲۲ اسفندماه است.

وی تصریح کرد: حضور وکلا در ۳۰ منطقه استان برای حل مشکلات حقوقی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های شاخص بزرگداشت روز شهید در استان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میز خدمت در محل نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار ایلام، اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی و…از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهید در استان است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های صدا و سیما و دیگر رسانه‌های استان در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: دستگاه‌های اجرایی به تکالیف قانونی خود در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ابراز کرد: طرح سلام شهید در روز ۲۲ اسفندماه با همت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود که در این طرح در یک ساعت مشخص مدیران و مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا دیدار خواهند کرد. اسدی بر لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان به اختصاص یک درصد از بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

معاون استانداری ایلام نیز با تقدیر از حضور پرشور در انتخابات، افزود: انتخابات در کمال امنیت، مشارکت و رقابت برگزار شد.

ناصر نجفی افزود: استان‌های ایلام در بحث مشارکت انتخابات جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

وی با گرامیداشت هفته شهید، تصریح کرد: هرآنچه داریم از شهدا و خانواده‌های معظم شهدا داریم، وارث خون شهدا هستیم.

معاون استانداری ایلام بیان کرد: فرهنگ شهادت از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی ایران است، شهدا در تمامی عرصه‌ها حضور داشتند، وظیفه داریم فرهنگ شهادت را ترویج و تبیین کنیم.

وی عنوان کرد: کارهای خوبی در بحث دیدارها و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان صورت گرفته است. معاون استانداری ایلام تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار باشند.

کد خبر 6045772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha