۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

سرپرست اداره کل استاندارد اردبیل خبر داد؛

اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش در اردبیل

اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش در اردبیل

اردبیل- سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید، طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش در اردبیل انجام می‌شود.

حسنعلی حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید و پیش‌بینی افزایش مبادلات تجاری در بازار مواد غذایی و ضرورت نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی، طرح ویژه نظارت بر وسایل توزین و سنجش از ۲۲ اسفندماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این طرح کارشناسان اداره کل با مراجعه به اصناف شیرینی‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، فروشندگان مواد پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، وانت‌بارهای میوه فروشی و سایر مراکز فروش علاوه بر نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش، کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری را نیز مورد رصد و بازرسی قرار می‌دهند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم‌دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال کنند.

حسین‌پور گفت: همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌ها است تا یادآوری می‌شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

کد خبر 6046068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha