۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

سردار رادان:

سال سختی پیش روی قاچاقچیان است/ اولویت‌های فراجا در ۱۴۰۳

سال سختی پیش روی قاچاقچیان است/ اولویت‌های فراجا در ۱۴۰۳

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نقش آموزش در اجرای ماموریت‌ها بسیار مهم و اساسی است و باید در این زمینه ارتقاء مهارت‌های پلیسی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در نشست فصلی فرماندهان فراجا اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق شد در جمع عزیزانی باشم که به واسطه عزیز بودن آن‌ها و نیروهای تحت امرشان مجموعه فراجا در مأموریت‌های انجام شده موفق و توانسته رضایت مقام معظم رهبری و مسئولان را در پی داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم گزارش‌های ارائه شده در این نشست توشه‌ای برای انجام بهتر مأموریت‌ها باشد.

سردار رادان گفت: هنگامی که از ارکان امنیت داخلی صحبت می‌شود باید نگاهی به محیط پیرامونی داشته باشیم و قطعاً باید توجه داشت به آنچه که در محیط پیرامونی نزدیک و دور ما می‌گذرد و پیش بینی‌های لازم را در این خصوص اندیشید.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب به کشور ما اضافه کرد: قطعاً تجربه‌های گوناگون و انجام مأموریت‌های متنوع پویایی خاصی به سازمان و کارکنان ما خواهد داد و در این میان باید تلاش کنیم صیانت از محیط داخلی فراجا تقویت شود و این را باید با تسخیر دل‌ها در فرماندهی تحکیم بخشیم.

سردار رادان در ادامه به موضوعات مختلف و مورد تاکید فرماندهی انتظامی پرداخت و گفت: در همایش امنیت اقتصادی تاکید کردم که امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود و بر آن تاکید مجددی برای سال آینده دارم.

وی به موضوع انس با قرآن کریم و نهج البلاغه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرماندهی انتظامی پس از مدت‌ها و برای اولین بار توانست در میان نیروهای مسلح عنوان اولی را کسب کند که این مهم نشان دهنده این است که فراجا در کنار انجام مأموریت‌های ذاتی به تکالیف دینی نیز بیش از پیش اهمیت می‌دهد و در هر مکانی که ما حافظ و عامل به قرآن داشته‌ایم آمار تخلفات ما کمتر بوده چراکه این افراد دیگران را نیز با خود همراه می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه قطعاً باید تلاش مضاعفی در موضوعات معیشتی کارکنان انتظامی صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: انس با زیر مجموعه و در برخی موارد شنیدن درد دل‌های آنان می‌تواند بار بسیاری از روی دوش آنان بردارد.

سردار رادان به تلاش‌های انجام گرفته در ساخت منازل سازمانی و ملکی اشاره و خاطرنشان کرد: از تلاش همه عزیزان در این بخش قدردانی می‌کنم و باید تاکید کنم به هیچ عنوان به این حد از تلاش راضی نیستم و باید اقدامی جهادگونه در این زمینه انجام شود.

وی به موضوع سرقت و قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: این موضوعات جز اولویت‌های اصلی فراجا محسوب می‌شود چراکه از سویی سرقت دغدغه اصلی مردم و قاچاق نیز به عنوان عاملی برای از بین بردن فرصت‌های شغلی و نابودی تولید داخل محسوب می‌شود که خسارات جبران ناپذیری به کشور تحمیل می‌کند.

سردار رادان به اجرای طرح پابند الکترونیک در ۳ استان تهران و البرز و غرب استان تهران اشاره کرد و گفت: این طرح با قوت اجرا خواهد شد و از همه زمینه‌ها برای کاهش سرقت و بهره گیری از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و نیز برخورد با اراذل و اوباش از دیگر اولویت‌های مجموعه فراجا خواهد بود، اظهار داشت: در کنار این اقدامات باید جمع آوری معتادان متجاهر نیز در دستور کار باشد و این افراد چهره شهر را مخدوش نکنند.

سردار رادان با تاکید بر اشراف اطلاعاتی در انجام مأموریت‌ها اضافه کرد: هوشمندسازی، سرمایه انسانی، تجهیزات و اصلاح فرآیندها باید به سرعت در دستور کار فرماندهان استان‌ها باشد و این مهم جزو اولویت‌های سال آینده تلقی شود.

فرمانده کل انتظامی کشور آموزش همراه با مهارت را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه حرفه‌ای و تخصصی و استفاده از بهترین مربیان در انجام پیشبرد مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است و این امر باید در برنامه‌های آموزشی لحاظ شود و از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه استفاده شود.

به گزارش پلیس، سردار رادان افزود: نقش آموزش در اجرای مأموریت‌ها بسیار مهم و اساسی است و باید در این زمینه ارتقا مهارت‌های پلیسی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سردار رادان در پایان از برگزار کنندگان مراسم دانش آموختگی، معاونت آماد و پشتیبانی برای الحاق تجهیزات و از همه بخش‌های مجموعه انتظامی به دلیل انجام مأموریت‌های شبانه روزی که خواب را از چشمان خود می‌گیرند تا مردم آسوده بخوابند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6048794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مالباخته بیچاره IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      سردار رادان این پاپند الکترونیکی فقط برای تهران بود وبس پس بفیه استانها بخصوص فارس که سارقین دمار از روزگار مردم بخصوص کشاورزان زحمتکش در میارن چی شد قیبا وعده اش را در همه استانها داده بودی حلا چرا فقط پایتخت
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      1 1
      آقای سردار رادان به فکر افزایش حقوق پرسنل بدبخت ناجا باشید،
    • علی کرمیان IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      به نظرمن اگر خرده فروش های شهرجمع آوری بشوندتاثیرش بیشتراز جمع آوری معتادان متجاهر خواهدبود
    • محمود IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      1 0
      داستان سرا مثل بقیه
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 1
      سلام سردار انسان درستی هستند ما از ايشان تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم موضوع اتباع افغانستان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند و نگذارند افغانی با آشنا بازی و رشوه و در بعضی موارد ترحم کادر انتظامی باعث بدبختی ایرانیان شوند اصفهان خاصه روستای مورچه خورت دروازه ورود افغانی غیر مجاز به کشور است. با تشکر.
    • مهدی زند لشنی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      1 0
      من ماشینم در تاریخ ۲۹.۶امسال در چهار راه اندیشه بردن..فیلم دزد هم موجوده..ولی اداره اگاهی شهریار هیچ کاری برام نکرد.با این که چهره دزد خیلی واضع زیر دوربین پیداست..با ۱۹۷هم چند بار تماس گرفتم.کل زندکیم ودزد برد....تونه خدا بررسی کنین..ماشینم پراید شماره پلاک۶۳ط۷۴۷ایران۴۱
    • علیرضا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      1 0
      دروغ و الکیه همه
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      سرباز وظیفه منصور اقامحمدی که اموزشیم در مشکین بود ۳۷ساله با دو فرزند افتخارم میکنم که سرباز وطنم بودم ولی کارم در دوران اموزشی پختن نون بود که وظیفم بود با جون دلم دوست داشتم که انجام دادم با مربیانی مخلص خداو باایمان ومردمی .ولی حقوق اخر ماه مارو ندادن خاتمه خدمتم ۲۹،۱۰۱۴۰۲ کجا رفت بیکار هم هستم
    • ناشناس IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      در طول چندین سال ما فقط جز گزارشات آماری از سرقت ، قاچاق ، قتل ، اراذل و اوباش و سایر تخلفات مجرمانه چه دیده ایم هیچ آثاری از کاهش آنها بوجود آمده بلکه روز بروز بیشتر و بیشتر شده وقتی بیکاری و اوضاع اقتصادی و عدم عدالت اجتماعی ووو ... بیداد می کند چطور می توان یک جمعیت میلیونی خلافکار را مهار کرد ؟
    • ناشناس IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 0
      وقتی یک جمعیت مییلیونی تبدیل به خلافکار در هر زمینه ایی می شوند آنهم با عدم بازدارندگی قوانین و مشکلات اجتماعی و اقتصادی مسلما" روز بروز بر آمار جرائم افزوده می شود و پایانی هم ندارد!!!
    • مسعود یداللهی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      سردار رادان کی من معلول قطع عضو از هردو دست فراجا را صاحب خونه می کنی بابا 55سالم شد 24سال مستاجری بس نیست بیکاری پسربزرگم پیش کش ول کن قاچاقچیان رو به مشکلاتشان رسیدگی کن تا قاچاق نکنند
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      سالی که نکوست از بهارش پیداست تو جلو این شوتی ها را بگیر که تمان جاده های کشور را ناامن کردن بقیه پیش کش
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      6 12
      سردار رادان مرد غیوری هست رحمت رضوان خدا بر این شیرمرد
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      جناب سروان رادان . مردم درکوچه خیابان هزارویک اسرارمگودارن.نگفتنیهای سربمهر .خانه اجاره دکان شریک وتانانی بخورن وراهی برن.. ماه رمضان حتمابایستی سمبل ونشانه هایی درمعابر،ادارات،دکاکین نصب بشودوقوانین شهری اعمال بگردد.لازمست انظباط کشور اجباریست اما نه اینکه سبب بیکاری هزاران هزار مشاغل گوناگون شود.
    • سید محمود علوی راد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 0
      حاجی پرسنل رو در یاب از گرسنگی تلف شدن
    • ابی NL ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      مردم مشکلات داشتن بعداز عید خودخدا به دادمون برسه با قیمت دلار تورم اقتصاد ناجور به خدا بیکاری همجا دادمیزنه اگه دولت فکری برای سیستانی ها کنه که شناسنامه بگیرند نصفه مشکلات اصلیشون رفع میشه به همه کشاورزان وام بدن استخدام کنن تاکسی بیکارنباشه
    • امیر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      اولا پولتو ما میدیم سردار شما به حلال و حرام اعتقاد داری باید رضایت مردم رو کسب کنی رضایت خدا هم تو رضایت مردم هستش. دوما قاچاق مواد مخدر و سلاح باید جلوگیری بشه ولی چیزای دیگه تو شرایط تحریم به سود مردم هستش که بجای خرید چرت و پرت با همون پول ی چیز بهتر بخرن.گمرک ماشین بردارین شأن ایرانی سایپا نیست
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      آقای پلیس خلافی خودرو را بزار ببینم بعد موقه پرداخت خلافی مبلغ ۵۲۰ هزار تومن بگیرید
    • اریا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 0
      چرا هیچکس نمیگه که این بدبختا،حقوقشون کفاف زندگیشون رو نمیکنه،،،فقط کار فقط کار پ زندگی پرسنل چی میشه با این تورم،،،
    • MD ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 0
      شوتی ها پدرمردم درآوردن بخدا تو خوزستان و لرستان.بی پلاک از جلوی پلیس رد میشن فکر کنین بامردم چطوربرخورد می کنن. دلیل نمیشه چون بیکاری هست با جون مردم بازی کنن.بیایین تومسیر ماهشهر تا اندیمشک ببینین چخبره خصوصا شب ها فکر نمیکنم بتونن جلوشونو بگیرن
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      خیلی عالی این کار شامل اختلاصگران و رانت بازان و دروغگویان هم میشود
    • متاسف IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      سال بسیااار سخت تری برای ملت بدبخت ایران پیش روست . سال به سال میگیم خوشا پارسال . شما گیر دادید به یه مشت کولبر بدبخت فکر کردید مشکل اینا هستن و اونا که مثل چای دبش و مجتمع فولاد و صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه و........رو لاپوشانی میکنید تمام .کاش میشد سال بدی برای اختلاس گران باشه که نیست
    • گمنام IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 0
      سردار لطفا یه دستور برای افراد منفک بی دلیل بدید تشکر
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      2 0
      لطفا معیشت پرستل هم جدی پیگیری بشه اوضاع خیلی وخیمه
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 5
      جلوی قاچاق می بایست از مبدا و مرزها ی کشور شروع شود ۰
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 1
      آقای رادان چه فکری برای دلان ارز داری که ظرف یک هفته دلار را ۱۰ هزار تومان گران وتمام مردم را ناراحت میکنند
    • بهمن IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      ولی خداوکیلی فکری ب معتادان تریاکی کنید که همه رفتن سمت صنعتی ومنادون تاچند وقت دگه نابود میشن ملت به وکیلها وقاضیها هم بیکار شدن حال درست 50سال شما نتونستی جلوش بگیرین کار طالبان بود..ولی فکر ب سن بالایی کنن که نابود میشن
    • حسن شهنازی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      1 0
      ضمن سلام و احترام خدمت سردار رشید اسلام، حاجی شب عیده خدا هیرت بده بداد دل زخمی پرسنل آسپاس برس
    • پناهی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      اگه راست میگه بره قاچاقچی های موادو بگیره که همه رو بدبخت کردنو دارن پول پارو میکنن،ضربتی،،نه کسایی که یه دونه کولرگازی جابجا میکنن
    • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      سردار پرسنل نگون بخت دریاب انگیزه خدمتی وجود ندارد .سختی کار فراجا را دریاب .پرستل دارند هر روز شهید و جانباز میشوند .سردار کمبود نیرو در اینده را در یاب کسی تو این سازمان نمی اید با این چند غاز حقوق اونهم با این کار پر استرس .و اوضاع خوب اقتصادی .پرسنلت دارند از گشنگی میمیرند اونوقت کری میخانی