۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۰

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان اعلام کرد؛

آمادگی کامل راهداری هرمزگان برای مقابله با سیل احتمالی

آمادگی کامل راهداری هرمزگان برای مقابله با سیل احتمالی

بندرعباس - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با صدور هشدار مجدد سطح نارنجی هواشناسی، گروه راهداری به همراه ۳۴۰ راهدار و ماشین‌آلات این اداره به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی بیان کرد: نشست کمیته بحران در خصوص بارانهای موسمی استان هرمزگان برگزار و اکیپ‌های راهداری با آمادگی ۱۰۰ درصدی در شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد تقسیم شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان افزود: با توجه به تجربه مدیریت سیل در جنوب استان، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین‌آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های موردنظر طبق اهمیت راه‌ها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.

وی با اشاره به استقرار گروه‌های راهداری در مسیرهای ارتباطی جاسک و بشاگرد، میناب، رودان، سیریک و سایر مناطق شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش استان با تمام توان در حال آماده‌باش و گشت زنی در مسیرها هستند و به‌محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد. شرفی افزود: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند.

کد خبر 6050930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 1
      اون منطقه همش حادثه هست چرا رفع نمیکنید
    • مهدی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      خدا قوت