۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

صالحی اعلام کرد؛

جزییاتی از ملاقات‌های معاونان دادستان تهران با مردم در سال جاری

جزییاتی از ملاقات‌های معاونان دادستان تهران با مردم در سال جاری

دادستان تهران گفت: معاونان دادستان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون در محل دفتر کار خود، با ۳۲ هزار و ۶۴۴ نفر از مردم ملاقات داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی دادستان تهران با بیان اینکه معاونان دادستان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون در محل دفتر کار خود، با ۳۲ هزار و ۶۴۴ نفر از مردم ملاقات داشته‌اند، عنوان کرد: مجموع ملاقات‌‎شوندگان از خانواده‌های زندانیان در دیدارهای مردمی دَوایر نظارت بر محکومان و زندانی‌ها در سال جاری، ۲۰ هزار و ۵۴۰ نفر بوده است.

وی همچنین از برگزاری ۱۹۶ دیدار مردمی دادستان و معاونان دادستانی تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه طی سال جاری و گفتگوی چهره به چهره با بیش از دو هزار و ۱۶۰ نفر از مردم در این دیدارها خبر داد.

دادستان تهران ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با حضور بنده و همراهی ۱۴۲ نفر از قضات، ۲۳ جلسه رسمی با مردم و نمازگزاران در مساجد سطح شهر تهران برگزار شد که مجموعاً در این جلسات با بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مردم ملاقات صورت گرفت؛ معاونان دادسرای تهران نیز همراه با ۸۳۷ نفر از قضات، ۳۹۰ جلسه را در سطح مساجد پایتخت برگزار کردند که در این جلسات با هفت هزار و ۴۹۱ نفر از مردم و نمازگزاران ملاقات صورت گرفت.

صالحی خاطرنشان کرد: در مجموع، کل ملاقات‌شوندگان با مقامات دادستانی تهران در سال جاری، ۶۷ هزار و ۹۸۵ نفر بوده است.

کد خبر 6052327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha