۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۱

امام جمعه گناوه:

شهدا نجات‌بخش جامعه هستند

شهدا نجات‌بخش جامعه  هستند

گناوه- امام جمعه گناوه گفت:شهدا نجات بخش جامعه در بحران‌ها هستند و بشریت را از ضلالت و گمراهی به سوی سعادت رهنمون می‌سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه به مناسبت تأسیس این نهاد با تقدیر از تلاش‌های این مجموعه در شهرستان اظهار داشت: ۲۲ اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نام شهدا نام گذاری شده است و فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنها است.

امام جمعه گناوه افزود: شهدا نجات بخش جامعه در بحران‌ها هستند و بشریت را از ضلالت و گمراهی به سوی سعادت رهنمون می‌سازند.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد جامعه دارند، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید هر چه بیشتر در جامعه ترویج و نهادینه شود و همه باید در این راستا که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید فروان دارند، تلاش مضاعف داشته باشند.

وی بیان کرد: صلابت، اقتدار، امنیت و سربلندی امروز جامعه مدیون و مرهون شهدا و جانفشانی‌های و ایثارگری‌های آنها و صبر و استقامت و بردباری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه گناوه گفت: به تعبیر قرآن کریم شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و همه روزها از آن شهدا و یاد آنها است.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه خدا فدا کردند، افزود: همه باید قدردان شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ادامه دهنده راه آنها که مایه سعادت دنیا و آخرت است، باشیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه در این نشست گزارشی از تاریخچه تأسیس بنیاد شهید و و امور ایثارگران و عملکرد این اداره در شهرستان ارائه کرد.

کد خبر 6052903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسمعیل انسی دوست IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      من 28 ماه درجبهه حق علهیه باطل بودم.حالا بیمه من چه جوری