۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه:

رای گیری در ۹۹ درصد شعب اخذ رای کرمانشاه به صورت آنلاین انجام شد

رای گیری در ۹۹ درصد شعب اخذ رای کرمانشاه به صورت آنلاین انجام شد

کرمانشاه- رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: رای گیری در ۹۹ درصد شعب اخذ رای کرمانشاه به صورت آنلاین انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایمانی ظهر سه شنبه در بیست و دومین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه که با حضور رئیس ستاد انتخابات و اعضای این ستاد در کرمانشاه در سالن شهدای مرز استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرایند انتخابات در استان کرمانشاه از مرداد ماه آغاز و با بهترین کیفیت و کمترین شکایت انجام گرفت.

وی افزود: تأمین امنیت ارتباطات و تأمین زیرساخت‌های لازم یکی از مهمترین مسائل مورد نظر ستاد و وزارت کشور بود که با اجرای اقدامات برنامه‌ریزی شده امنیت خوبی در روند انتخابات برقرار شد.

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه باربیان اینکه امسال انتخابات به شکل متفاوتی نسبت به دوره‌های قبل اجرا شد، تصریح کرد: در این راستا به منظور الکترونیکی شدن بخشی از مراحل اخذ رأی دستگاه‌های مستقر شده در اخذ رأی نه به صورت اینترنتی بلکه با اتصال به شبکه‌های ارتباطی مستقل با پشتیبانی اپراتورهای موجود به صورت آنلاین انجام گرفت.

ایمانی خاطر نشان کرد: بر اساس فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی نیمه الکترونیکی ۹۹ درصد شعب اخذ رأی با اتصال به شبکه ارتباطی مستقل به صورت آنلاین بدون بروز هیچ گونه مشکل فرایند انتخابات را دنبال کردند.

وی در پایان با تاکید بر نقاط قوت در اخذ رأی به صورت آنلاین و الکترونیکی، بیان کرد: با وجود اینکه تجربه نخست ما در این روند اخذ رأی بود اما نقاط قوت بسیاری داشت و به دلیل در پیش داشتن دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه آمادگی لازم را برای رأی گیری مجدد به این صورت را خواهیم داشت.

کد خبر 6053278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha