۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۴

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان:

اختلاف ۱۰ ساله ۲ طایفه در بهبهان منجر به صلح و سازش شد

اختلاف ۱۰ ساله ۲ طایفه در بهبهان منجر به صلح و سازش شد

بهبهان- رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اختلاف ۱۰ ساله میان ۲ طایفه در بهبهان که منجر به کشته شدن یک نفر از طرفین شده بود، با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در گفت‌وگویی رسانه‌ای، نقش عشایر در حوزه امنیت کشور را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: عشایر همواره در همه بخش‌ها و حوزه‌ها نقش اثرگذاری دارند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه منجر به ارتقای آرامش و امنیت پایدار می‌شود و همه باید در این امر گام‌ها و تلاش‌های اثرگذاری داشته باشیم.

وی بیان کرد: از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضائی گسترش و توسعه فرهنگی ارزشمند صلح و سازش، عفو، گذشت و اصلاح ذات البین است که با ورود اعضای شورای حل اختلاف، خیران و صلح یاران و تلاش‌های گسترده بزرگان طرفین و راهبرهای رئیس دادگستری خوزستان، اختلاف به وجود آمده بین ۲ طایفه در بهبهان پس از ۱۰ سال، منتهی به صلح و سازش شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده مقتول و افرادی که در حل و فصل این نزاع همکاری داشتند، از طرفین خواست که حقوق همدیگر را رعایت و همواره در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

کد خبر 6054570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha