۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

امام جمعه بندر امام:

اخراج نیروهای متخصص بومی توسط پتروشیمی پتروناد آسیا پذیرفتنی نیست

اخراج نیروهای متخصص بومی توسط پتروشیمی پتروناد آسیا پذیرفتنی نیست

بندر امام- امام جمعه بندر امام گفت:تعدادی از نیروهای متخصص و تحصیل کرده پتروشیمی پتروناد آسیا در ماه رمضان و در آستانه سال نو اخراج شدند که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام اظهار کرد: تعدادی از مهندسان و نیروهای متخصص پتروشیمی پتروناد آسیا در ایام پرفضیلت رمضان و ایام آخر سال از کار اخراج شده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، مشکلات فراوانی برای این آنها و خانواده‌هایشان ایجاد شده است.

وی افزود: این افراد که عمدتاً از نیروهای بومی و تحصیل کرده در دانشگاه‌های برتر کشور و جذب شده از طریق آزمون استخدامی هستند، از کار بیکار شدند و این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و انتظار داریم هرچه سریع‌تر شرایط بازگشت به کار آنها فراهم شود.

خطیب جمعه بندر امام تأکید کرد: بنده هم تا آخر و از همه نهادهای قانونی و رسمی این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم حق و حقوق این عزیزان ضایع شود.

حجت‌الاسلام عبادی گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز از همه مردم انتظار داریم حرمت این ماه پرفضیلت رمضان را نگه دارند و از هر کاری که باعث می‌شود حرمت این ماه شکسته شود، پرهیز کنند.

کد خبر 6055733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha