۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹

کمک‌های نظامی جدید یونان در راه اوکراین

کمک‌های نظامی جدید یونان در راه اوکراین

دولت یونان بسته کمکی جدیدی شامل تجهیزات نظامی و سلاح را برای ارسال به اوکراین تدارک می بیند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کی یف ایندیپندنت، بنا به گزارش یک رسانه یونانی، دولت آتن بسته کمکی جدیدی را برای ارسال به اوکراین آماده می کند.

بنا به نوشته رسانه یونانی «کاثیمرینی» کمک های نظامی جدید به اوکراین شامل موشک، قطعات توپخانه و مهمات است.

بنا به گزارش این رسانه یونانی، مقامات یونانی می گویند که این دقیقاً همان مهماتی است که اوکراین بیشترین نیاز را به آنها دارد و ارسال آنها به رفع نیازهای اوکراینی ها کمک می کند.

دولت یونان به مقامات اتحادیه اروپا، که مسئول هماهنگی کمک به اوکراین هستند، فهرست تسلیحات نظامی که می تواند در اختیار اوکراین قرار دهد، را اطلاع داده است.

دیروز «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا هشدار داد که شکست اوکراین در برابر روسیه به اعتبار واشنگتن به عنوان یک تامین کننده امنیت جهانی هشدار داد.

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود که کی یف نمی تواند منتظر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باشد تا کمک های بیشتری برای اوکراین تامین کند.

بورل تاکید کرد که اوکراین به شدت به کمک های بیشتر نیاز دارد اما این کمک ها در مجلس نمایندگان آمریکا مسدود شده است.

کد خبر 6056684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      1 3
      آخه یکی نیست بگه خود یونان در منجلاب فقروعقب افتادگی و تورم فراوان توروچه به کمک به کشورهای دیگه.مرگ برحاکمان بیشرف و فاسد
    • M IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      کلا ناتو وبلوک طرفدار غرب به اوکراین اسلحه و مهمات فرستاده حتی پاکستان، پاکستان جوجه انگلیس است چین و روسیه درمورد پاکستان اشتباه بزرگ کردند پاکستان هیچ وقت طرفدار چین و روسیه نمی شود خونشان ژن طرف انگلیس دارد هفتاد چند سال است تمام ارتش و isiزیر نظر و امر انگلیس است، اما الان مهماتشان تمام شده روسی
    • M IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      ارگر سیاست خارجی روسیه موفق شود مناسبات هند و چین را در حد حل و نزدیک کند وغول هندی بیشتر از این وابسته و نزدیک به آمریکا نشود اگر حزب گنگره گاندی بقدرت بود خیلی راحت بود برای روسيه،، ارز جهانی بریکس هرچه زودتر با بانک بریکس وسيستم انتقال معادل سیویفت کامل شود خاکستری ها دیگه ترسی از آمریکا ندارند،