۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۳

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل عنوان کرد؛

اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل

اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل

اردبیل - مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: مسوولان در راستای بهبود و افزایش سرانه فضای آموزشی در سطح استان اردبیل اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی خلفلو شامگاه یکشنبه در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از اهتمام استاندار اردبیل در راستای بهبود سرانه آموزشی تشکر می‌کنم که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: امروز به صورت نمادین در مدرسه سید یونس اردبیلی شاهد آغاز احداث پنج باب مدرسه ۱۵ کلاسه انجام می‌شود که مرحله اول آن در خدمت پیمانکاران هستیم و در اسرع وقت شاهد ساخت این مدارس باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: این مدارس با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

محمدی خلفلو ادامه داد: از اعتبارات تخریب بازسازی که سازمان نوسازی مدارس کشور مصوب کرده است در سال جدید شاهد احداث پنج باب مدرسه دیگر خواهیم بود و همچنین عملیات اجرایی ۲ مدرسه ۶ کلاسه شهرک نیروی انتظامی و الهی اردبیلی نیز بعد از عید شروع خواهیم کرد.

کد خبر 6057686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha