۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس خبر داد؛

تشدید گشت های جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز آبزیان در پردیس

تشدید گشت های جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز آبزیان در پردیس

پردیس- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از تشدید گشت های جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز آبزیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فروش حیواناتی از جمله سوسمار، سمندر لرستانی و لاک‌پشت غیرقانونی است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع گشت و پایش اداره حفاظت محیط زیست پردیس در ایام پیش از نوروز برای پیشگیری از تخلفات، تشدید شده است.

رضائیان با اشاره به اینکه یکی از وظایف اداره حفاظت محیط زیست پیشگیری، نظارت و در صورت لزوم برخورد با تخلفات مربوط به قاچاق، فروش و عرضه غیر مجاز حیات وحش است، بیان کرد: خرید و فروش غیرمجاز گونه‌های آبزی غیرقانونی بوده و نوعی جرم است و مجازات برای آن تعیین شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده فروش گونه‌های حیات وحش در اماکنی چون میادین میوه و تره بار، میوه فروشی‌ها یا توسط دست فروشان در حاشیه معابر، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا مأموران بتوانند با متخلفان قاچاق و فروش حیات وحش برخورد و نسبت به جمع آوری این گونه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6058070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha