۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل خبر داد؛

ابلاغ ۷۹۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی اردبیل

ابلاغ ۷۹۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی اردبیل

اردبیل-رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: از محل منابع ملی و استانی بالغ بر ۷۹۸ میلیارد تومان اعتبار جذب پروژه های عمرانی استان اردبیل شد.

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عیدی دولت به مردم استان اردبیل محقق شد و از محل منابع ملی و استانی با پیگیری های انجام شده اعتبارات خوبی به استان جذب شد تا در سال جدید شاهد فعال شدن پروژه های مهم استان در حوزه های زیربنایی و عمرانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان برای پروژه های ملی استان از ردیف منابع ملی اختصاص یافت تا روند اجرایی این پروژه های مهم و اساسی در حوزه راه آهن، تکمیل چهارخطه ها، مراکز بیمارستانی، مجتمع های آبرسانی و شبکه آبیاری و پروژه تالار شهر اردبیل سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۲۱۰ میلیارد تومان منابع اختصاص یافت تا شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه ریلی عظیم در سال جدید باشیم.

شایقی افزود: برای تونل حیران ۴۹ میلیارد تومان، باند دوم مشگین شهر – سربند ۲۵.۵ میلیارد تومان، باند دوم اردبیل – مشگین شهر ۲۱ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان، باند دوم کلور – درام ۲۳.۲ میلیارد تومان، رضی – امیرکندی و گرمی – بیله سوار ۳۸.۲ میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا با تخصیص این اعتبارات بخشی از بزرگراه های استان در سال جاری به بهره برداری رسیده و به زیر بار ترافیک برود.

تخصیص اعتبار برای بیمارستان نجف زاده و ولیعصر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از اختصاص ۸۳ میلیارد و ۹۳ میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر نیز ۵ میلیارد تومان منابع اختصاص یافت.

شایقی بیان کرد: شبکه آبیاری سبلان در حال احداث است که برای این پروژه نیز از ردیف اعتبارات ملی ۲۰ میلیارد تومان منابع در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از پروژه های بسیار مهم طرح آبرسانی شهر اردبیل است که برای سرعت بخشی به این پروژه نیز ۲۱ میلیارد تومان منابع تخصیص یافت تا این طرح آبرسانی به سرانجام برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: برای تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی نیز از ردیف های ملی ۱۵ میلیارد تومان منابع تخصیص یافت تا شاهد به بهره برداری رسیدن برخی از این مجتمع ها تا فصل گرما در سال جاری باشیم.

شایقی اظهار کرد: شبکه آبیاری کشاورزی مغان نیز با ۸ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شده تا بهره برداران از این پروژه عظیم بتوانند استفاده کنند.

وی گفت: برای تنها پروژه حوزه فرهنگی نیز با نام تالار شهر ۹.۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت تا روند اجرایی آن سرعت گرفته و با بهره برداری از آن اهالی فرهنگ و هنر بتوانند از این زیرساخت بهره مند شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: از محل اعتبارات استانی نیز برای پروژه های مصوب ۲۶۸ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد تا در سال جدید شاهد سرعت گرفتن اجرای این پروژه ها همزمان با شروع فصل کاری باشیم.

کد خبر 6059823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      با این اعتبارات جنوب به شمال متصل میشد حالا چکار شده اردبیل هیچ راه اهن که نسل به گور رفت ولی خبری از افتتاح نشد که نشد یعنی فقط حرف تا عمل از جیب بودجه به جیب خود تاکی این پول به جیب مسولین وعوامل اردبیل خواهد رفت
    • محمد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      با سلام چرا برای شهرستان نیر بیمارستان نمی زنند چرا جاده سرچم به نیر از آرموداغ میانه را درست نمیکنند اینها به شهرستان نیر فکر نمیکنند
      • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
        0 0
        جاده های اصلی را درست کنند آنجا پیشکش جاده مغان فعلا قتلگاه هست