۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳

رییس آتش نشانی رشت خبر داد؛

مهار آتش سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در رشت

مهار آتش سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در رشت

رشت- رییس آتش نشانی رشت از مهار آتش سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در پیربازار این شهر خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مؤمنی ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این حادثه آتش سوزی در ساعت ۹:۵۸ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت افزود: بلافاصله ۸ خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۳۳ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در جاده پیربازار ابتدای فخب اعزام شدند.

وی بابیان اینکه آتش از یک باب خانه ویلایی مخروبه مملو از ضایعات آغاز شد و به سربندی ۶ باب مغازه آسیب رساند، گفت: یکپارچگی پشت بام‌های چوبی بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر موجب شدت و سرعت آتش شده بود که تیم عملیات نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با تاکید بر اینکه پشت بام ۶ باب مغازه همچون رنگ فروشی، املاک، سوپر مارکت، اغذیه فروشی، فروشگاه مرغ و… دچار آسیب و سوختگی شدند، ادامه داد: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید و علت حادثه در دست بررسی است‌.

مؤمنی تصریح کرد: از همکاری معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری کمال تقدیر را دارم چرا که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اعزام خودرو بیل بکهو جهت تخریب قسمت‌هایی از خانه مخروبه به جهت پاکسازی ضایعات و مهار آتش اقدام کردند.

کد خبر 6060826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha