۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸

فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت

فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت

رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با هوشیاری و سرعت عمل، راننده اتوبوسی که در گردنه ثمن شاهی به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود به سلامت متوقف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا رضایی گفت: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهی ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت است که بلافاصله مأموران پلیس راه جهت ایمن سازی مسیر اعزام شدند.

وی بیان داشت: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفی در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودروها در این محور پر تردد بود که مأموران سریعاً لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: مأموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودروهای عبوری خصوصاً ورودی مهرشهر از ورود خودروها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش مأموران پلیس راه باعث شد که از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: راننده اتوبوس و همچنین راننده‌های خودروهای عبوری که در مسیر راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه مأموران پلیس راه به جهت ایمن سازی جاده و هشدار به سایر خودروها تشکر و قدردانی کردند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقا امنیت ترافیکی محورها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخدادهای حادثه سازی از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودروها را حتماً مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6062398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      4 0
      این اقدام شجاعانه مامورین جای تشکر و قدردانی دارد
      • میلاد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
        0 0
        بعد از مدتها خبر خوبی از مامورین شنیدیم دستشون درد نکنه ای کاش همیشه به داد مردم برسن نه سپری بشن برا آدم های و.....کاش همیشه وظیفه اصلی خودشون خدمت به مردم هست انجام بدن