۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴

رییس‌کل دادگستری استان بوشهر:

حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود

حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود

بوشهر- رییس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند اظهار کرد: از قضات و دادستان‌ها و رؤسای دادگستری استان خواسته ایم که هم از زندان‌ها و هم خانواده‌های زندانیان سرکشی و بازدیدهای مستمر داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات این اقشار آسیب پذیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی گفت: خدمت رسانی و سرکشی‌های مستمر و بازدید و حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان متوقف نخواهد شد و در سال جاری نیز با برنامه ریزی صورت گرفته هرشب از ماه مبارک از سه خانواده زندانیان نیازمند سرکشی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که به همین منظور از مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، انجمن‌های حمایت از زندانیان و دیگر مسئولین و خیرین تشکر می‌کنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دیگر مسئولین در این دیدارها ضمن اهدای بسته‌های حمایتی و هدایای نقدی به این خانواده‌ها و فرزندان آنان، یک دستگاه کولر گازی و یک تخته فرش نیز به یکی از این خانواده‌ها اهدا کرد.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدارها که به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد به درخواست‌های قضائی و سایر مشکلات آنها رسیدگی و در همین راستا دستور آزادی یکی از این زندانیان را که واجد شرایط بود با ارفاقات قانونی صادر کرد.

کد خبر 6063375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha